verliefd op een BNer..

zijn jullie wel eens echt verliefd geweest op een bekende nederlander of buitenlandse celeb? & wat deed je toen?

nou ik dus wel… echt niet normaal k zoek hem de hele tijd op youtube enso en kheb hem nu ook op hyves. K weet dat het niks kan worden maar k krijg helemaal vlinders als k iets van hem kijk op internet of tv… super irritant! Wat moet ik doen ?! Ik heb ook een heel lief vriendje… & daarom is het zo kut dat ik die bner leuk vind! help!

bn’ers zijn zó onbereikbaar x3
&dus ook nooit zo’n iemand leuk gevonden.
alleen ‘normale’ jongens

Ik ben nog nooit op een celeb ofzo verliefd geweest!

Ik kan me wel voorstellen dat het kut is enzo, maar ik denk dat je je er gewoon overheen moet zetten. kijk vooral geen filmpjes van hem ofzo want dan maak je het er ook nie tbeter op…
En ik zweer het je, het klinkt nu heel onwerkelijk, maar het gaat echt over (;.

heel veel sterkte,

dankje (: juist als k me kut voel ga k van die filmpjes kijken, omdat k dan weer helemaal vrolijk wordt, en als k uit school kom wil k zo snel mogelijk naar huis om zn hyve te checken… niet normaaal.

Je moet het jezelf serieus afleren… want zo kan het echt niet! Echt verbied jezelf om naar zulke dingen te gaan kijken! Want je zegt zelf dat je het niet normaal vind, dus je moet het echt proberen!!!

laat gewoon lekker toch?
ik heb zelf geen vriendje maar ik heb wel een ENORME obsessie met een celeb ^^" hijs klein,dik,draagt een bril, en is eigenlijk helemaal geen hunk, maar hijs de zanger van mijn lievelingsband en het is zoooo’n geweldige kneus. al mijn vrienden worden helemaal gestoord van me, vooraal als ik ze voor de miljoenste keer de foto’s van hem in mijn angenda laat zien :'D je vriendje moet er maar mee leren leven hoor! als ik een vriendje zou hebben die het niet pikte dat ik de hele dag over die celeb zou praten zou ik er geen moeite in steken, hij zou me maar gewoon moeten accepteren zoals ik ben. oke, als ie er een beetje zat vamn word kan ik wel een uurtje me mond houden. maargoed. bijna iedereen heeft wel zoiets, of het nou een celeb is of iemand op je school die je niet kent, of iemand van internet. het gaat vanzelf wel over!

Niet verliefd, maar ben wel geobsedeerd door 2 acteurs.
En daar word ik soms een beetje gek van omdat ik nogal veel aan ze denk. Maar verliefd zijn is anders.

tsja miss ik het bij mij ook een obsessie k weet niet,
k denk de hele tijd aan hem en wil van alles over hem weten enzo.

Ik heb ook een probleem… Ik ben verlief op een celeb en ik vind het vervelend…
Ik denk de hele dag een hem, ook op school en ik zoek steeds liedjes en filmpjes van hem op youtube. Alleen ik wordt echt gek van mezelf omdat ik weet dat het onrealistisch is. ik dat nou normaal? Ik hoop dat het gewoon overwaait en over een paar week weer over is. En het stomme is dat ik me beetje raar voel omdat ik sinds vandaag weet dat hij een vriendin heeft. Das toch stom? Ik weet gewoon dat hij onbereikbaar is. Maar ik kan hem niet zomaar uit mn hoofd zetten. Iemand tips of hetzelfde meegemaakt?

ja man
op thijs

x]

maar das geen celeb
maar wel een beetje!

maarja, tis geloof ik vrij normaal, gebeurt heel vaak. omdat je zo vaak filmpjes kijkt/informatie over hem leest/balbla
heb je het idee onbewust dat hij toch echt in je vriendenkring zit.

ja dat heb ik x]
obsessies

er zijn zo veel mensen die dit hebben hoor…
ik denk niet dat je echt verliefd bent, omdat je die persoon niet persoonlijk kent, maar je valt gewoon op zijn/haar looks en hun voorkomen op tv. ik heb het zelf ook zo vaak, er is niks mis met dromen!

haha ik heb dat ook, niet verliefd maar gewoon fantasie en leuk vinden!

john mayer! nee, i wish.
nee ik ben niet verliefd, maar hij is gewoon geweldig.

http://www.youtube.com/watch?v=lOXb-7Ezg3I
bedoel je hem? hahahahaahhahaha sorry moest ff lachen.

Ik vraag me toch altijd af waarom mensen een verliefdheid op een mede-leerling waar je nooit een woord mee gewisseld hebt acceptabeler vinden dan één op een beroemdheid of iets dergelijks. Dat is toch welbeschouwd ongeveer hetzelfde.

Ja je hebt wel gelijk. Het is inderdaad de manier hoe hij overkomt en ik vind hem ook super knap enzo. Ik hoop alleen dat het overgaat… Vast wel maar ik vraag me af wanneer… Ik denk dat ik het gewoon over moet laten waaien. Maar one last question: Moet ik filmpjes blijven kijken en liedjes blijven luisteren, of moet ik het ‘ontwijken’?

verliefd niet, wel heel geobsedeerd :grinning:, robert hoffman :kissing:

Ik ben benieuwd op wie je dan ‘verliefd’ bent x]

ik nog nooit :’)
en idd @ heirboven ^^

ik heb zin om je op vte geven voor fans :’)