verliefd op een bekendheid?

Heej, ik ben een meisje van 15 en ik ben heel erg fan van een bnner (ik zal maar niet zeggen wie).

Ik hou zoo ontzettend veel van haar en eigenlijk voel ik me gewoon hartstikke verliefd. eigenlijk is er geen minuut meer waar ik niet aan haar denk. Ze is zooo prachtig mooi! en ze heeft een superleuk en lief karakter. Echt alles is prachtig aan haar.

Bij elk liefdesliedje of gedachte denk ik meteen aan haar <3. maar mijn gedachtes gaan nog veel verder. Mijn beste vriendin (ook fan, maar woont een uur van me af en is een jaar ouder) zei laatst dat ze (ze is van nog iemand fan, een man) bij beide haar idolen van wie ze ook zoo veel houd dat ze zich ging voorstellen hoe het zou zijn hem en haar te zoenen, wat bij haar dan natuurlijk niet goed zou voelen maar bij hem wel, het voelde heel goed juist.

Nou deed ik dat zelf ook, nou ja dat deed ik stiekem wel vaker eigenlijk, en het voelt zo ontzettend goed. en in mijn verre fantasie gaat het nog veel verder dan dat.

Ik heb haar ook al meerdere keren in het echt gezien en zelfs gesproken. en in het echt is zo nog mooier en liever als op tv!!

Maar ik weet dat ik nooit dichterbij zal kunnen komen, en elke keer dat ik me besef dat ze ong. 25 jaar ouder is breek ik weer mijn eigen hart.

En ik weet gewoon niks te verklaren voor mijn liefde voor haar, je kan toch niet echt verliefd zijn op iemand die zoveel ouder is??

Je kan best verliefd zijn op iemand die zoveel ouder is. Op een gegeven moment wordt het meestal wel minder, omdat je gaat beseffen dat het toch niks wordt.

Iedereen heeft het denk ik wel eens gehad, ik ben benieuwd op wie haha

Iedereen heeft toch wel een crush gehad op een (veel oudere) bekende persoon? Denk niet dat daar echt iets heel raar aan is. Je zegt dat je weet dat je nooit dichterbij zult komen (en dat is waarschijnlijk ook wel waar), maar lekker blijven fantaseren en dromen kan volgens mij geen kwaad hoor :wink:

Doe maar een gok :wink:

(sorry dat ik zo laat pas reageer ik was mn mailadress vergeten xp)

No thanks, zijn toch zoveel beroemdheden…

ik wil weten wieeee :cold_sweat: