Verliefd op een badboy?

Een paar dagen geleden werd ik ge’Whatsappt door een jongen.
Ik ken hem al sinds de basisschool. Ons gesprek begon heel normaal. Tot hij opeens vroeg of ik
hem wou pijpen. Ik schrok en zei meteen dat ik dat niet wilde. Hij zei hele lieve dingen waardoor ik ben gaan nadenken en twijfelen. Een paar dagen geleden kreeg ik weer een bericht van mijn beste vriendin en ze waarschuwde mij. Hij was niet te vertrouwen en zei dat ik uit zijn buurt moest blijven. Maar daar was het al te laat voor. Ik was al best verliefd op de woorden en dingen die hij tegen me zei. Gisteren ging het helemaal mis. Ik was met mijn vriendinnen en wat vrienden aan het praten toen we zagen dat hij een meisje sloeg. Ze rende weg en had een bloedneus. Ik schok en iedereen ging op hem af. Ze vielen hem aan met woorden en ik vond het zielig. Ook voor het meisje maar meer voor hem. Ik wist dat het niet expres was,

Wat moet ik nu?

Nou wat denk je zelf dat je zou moeten doen.

Ik weet zeker dat ik hem niet ga pijpen. Dat was ik ook niet van plan. Maar ik wil weg gewoon met hem praten om te zien of hij de dingen die hij zei wel echt meende.

Dit is echt zulke bullshit

Uit zijn buurt blijven. Hij is gevaarlijk daar ben je nu toch wel achter :grinning_face_with_smiling_eyes:
Nee maar ff serieus geen contact meer tussen jullie zou beter zijn.

Hij vroeg dat en daarna begon hij lieve dingen te zeggen, wat denk je nou zelf?

Oh een jongen die meisjes slaat, wat onwijs aantrekkelijk
en wat zielig voor die jongen dat zijn arm ineens zomaar een zwaai maakte in de vorm van een vuist richting de neus van dat meisje, dat ging inderdaad vast heel erg per ongeluk.

wtfffffff gare kneus
echt perongeluk ja die hoek, en zoveel respect voor jou als hij meteen bij het eerste geprek je vraagt om een blowjob

Inderdaad, vind het behoorlijk respectloos van hem. Ik zou niks met zo iemand willen als ik jou was

UIT ZIJN BUURT BLIJVEN

dat je nog moet nadenken als hij meteen vraagt of je hem wilt pijpen, een ander meisjes voor d’r gezicht mept en je beste vriendin je waarschuwt

wtf

Jij vraagt haast zelf om een paar klappen van hem.

Er zijn mensen die dom zijn en er zijn mensen die echt een plaat voor de kop hebben. Zucht. Dat je überhaupt nog om advies moet vragen. :’)

Ze vielen hem aan met woorden? Wat zielig joh.

Ze hadden hem aan moeten vallen met een baksteen.

Laten we eerlijk zijn, het lijkt me niet dat een jongen eerst gaat vragen of je wiil pijpen, en dan opeens zo lief gaat doen.

dat je hier nog over twijfelt…? uit zijn buurt blijven voordat hij jou pijn doet …

i died :")))))