verliefd op een andere jongen, HELP!

xxxx

Verliefd zijn gebeurd gewoon, daar kan je niks aan doen. Ben je wel echt verliefd op je vriend?

xxxxxxx

wéét je zeker dat het verliefdheid is?
weetje zeker dat je bij je vriend wil blijven?
als je het niet zeker meer weet moet je met je vriend gaan praten!
of gewoon het contact verbreken met die jongen
want het doel van die jongen is het krijgen van jou… het maakt hem heus niet uit
dat het uitgaat met jou & je vriend!
Ik zou het nog even aanzien en sowieso minder met die jongen omgaan en als het echte verliefdheid is moet je echt met je vriend gaan praten!

misschien moet je eens wat afstand nemen van die andere jongen en kijken of het gevoel dan wel weggaat…

Je moet voor jezelf nagaan of je bij je vriend wil blijven of voor die andere jongen wil gaan, want zoals je zelf al zegt, vreemdgaan is geen optie. Ik denk dat je dat het beste kunt doen door alle positieve en negatieve eigenschappen van beide naast elkaar te leggen en kijken bij wie je een beter gevoel hebt. En je moet ook wel meerekenen dat je na een jaar verkering niet meer echt dat verliefde gevoel van het begin kan hebben, en dat je met die andere jongen nog maar moet zien of hij ook zo goed bij jou past. Dus niet gelijk voor die ander kiezen alleen maar omdat je je verliefd voelt.

xxxxxxx

Weet je zeker dat je verliefd bent op die andere jongen, of ben je gewoon blij met de aandacht die je van hem krijgt? Ik denk dat je bij hem vooral de dingen ziet die je vriend niet heeft.
En net als wat BlowMeAway zegt, na een jaar, is dat verliefde gevoel wat minder geworden omdat jullie elkaar dan zo goed kennen en niets meer nieuw en spannend is.
Je moet maar wat afstand van die andere jongen nemen, en kijken hoe het dan gaat…

Het is wel logisch dat je de spanning mist, maar stel je maakt het uit met je vriend en je gaat voor die andere jongen, is die spanning na een tijdje ook weer weg. En je moet nog maar kijken of hij als de verliefdheid over is net zo leuk en lief is als je vriend, van je vriend weet je al dat hij bij je past.