Verliefd op een andere dan ik had verwacht 3 dagen terug

Hey ik ben een jongen van 12 en heb een probleempje…
Ik heb dus een crush op een vriendin van mij maar ik heb haar een paar dagen geleden verteld dat ik haar beste vriendin leuk vond(wat ook echt zo was) maar ik had haar geappt om te vragen voor tips om het telefoonnummer van haar vriendin te vragen en zei gelijk waarom en toen zijn wij ff aan het appen geweest en nu vind ik haar leuker dan mijn eerste crush… en ik voel me nu een beetje raar want ik ben in 3 dagen 300% verliefd op haar geworden in plaats van haar vriendin dus de vraag of jullie als meiden/vrouwen een tip voor mij wetem

Eigenlijk zijn jongens niet toegestaan op dit forum, maar omdat je een oprechte vraag heb, mag je deze van mij stellen.
Ik denk dat het verstandig is om er achter te komen wie jij het leukste vindt. Maar verder snap ik je vraag eigenlijk niet

Je moet echt even nadenken wie je het leukst vind en dan gewoon vertellen. Misschien vind ze jou ook leuk.

Misschien moet je wat meer met ze praten om wat meer over hun te weten te komen.

Vraag wat ze leuk vinden en praat daar een beetje over en zo gaan ze misschien vanzelf wat meer over zichzelf vertellen.