[i]Hee!
Ik zit nu al een tijdje met een probleem, ik heb nu 7 maanden een vriendje en als we samen zijn is het helemaal geweldig, ik kan goed met hem praten en lachen en het zit goed tussen ons. Alleen is hij niet enorm stoer ofzo, en heeft hij ook zn mindere kanten en is bovendien een half jaar jonger dan me, maar ik hou wel veel van hem. denk ik.
Want sinds een tijdje heb ik een andere jongen leren kennen, die een jaar ouders is en echt helemaal mijn type is (mijn vriendje is iemand waar ik normaal nooit op zou vallen), ik kijk er echt naar uit om weer met hem te kunnen praten en ik kan echt goed met m praten en ik weet dat hij mij leuk vind, dat heeft hij ook gezegt, maar ik heb natuurlijk een vriendje.
Het was echt nooit mn bedoeling om iemand anders leuk te vinden, maar ik begin steeds meer te twijfelen…
wat ik moet doen, en of ik gewoon bij mn vriendje moet blijven of niet
ik kijk het sowieso nog een paar weken aan, maar stel je voor dat ik bij het uitgaan of iets opeens vreemdga met deze jongen en dan kwets ik mn vriendje heel erg, maar ik kan het ook niet zomaar uit gaan maken! ik weet het gewoon echt niet meer…
heeft een van jullie dit ook weleens meegemaakt en wat heb je toen gedaan?? of wat denk je dat ik moet doen??[/i]