Hoi,
Ik ongeveer een halfjaar verkering met een jongen, maar heb sinds vandaag het gevoel dat ik iemand anders leuk vind. Hij is een klasgenoot van me en laten we hem maar “Jeroen” noemen.
Het laatste uur zaten we in het BV lokaal (beeldende vorming). Ik zat aan een tafel met hem en een paar vriendinnen. Een vriendin vroeg of ik hem leuk vond, omdat ik naar hem staarde. Ik zei van niet, maar ze geloofden me niet. Na school besefte ik dat ik wel gevoelens voor hem had, maar wist niet of het wel verliefdheid was.
Maar dat betekent dus ook dat ik het moet uitmaken met mijn vriendje, omdat ik geen gevoelens meer voor hem heb. Daar zie ik echt ontzettend tegenop. Heb geen idee wat ik hiermee moet doen. Heeft iemand misschien nog tips?
Het lijkt me inderdaad maar beter om het uit te maken met je vriendje, want als je geen gevoelens meer hebt dan is het gewoon voorbij. Maar je moet zeker niet meteen achter ‘Jeroen’ aangaan! Ik vind dat je dat echt niet kan maken tegenover je vriend. Kijk het gewoon eens aan en zie wat er gebeurd,
Goodluck
Ja inderdaad, lijkt mij ook het beste. Mijn vriend zit dit jaar toch op een andere school en zie hem bijna nooit. Mijn vriendinnen denken zelfs dat hij vreemdgaat, maar hoe zouden zij dat moeten weten?
Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat hij vreemdgaat omdat je vriendinnen dat zeggen. Het beste is om bij je vriend weg te gaan want als je geen gevoelens meer voor iemand hebt is het gewoon klaar. Net als wat Serena zegt.
I know,
Ik denk toch dat het het beste is dat ik bij hem wegga. Hoe moeilijk het ook is, als je geen gevoelens voor een ander hebt stelt de relatie niks meer voor.
Geen gevoelens meer, dan moet je hem ook niet het gevoel geven dat je dat wel hebt! En die andere jongen, rustig even afwachten. Je kan natuurlijk niet van hot naar her gaan, dan krijg je ook een naam, en is voor jezelf ook niet goed!