Verliefd op een ander

Hee
Ik heb een beetje een probleempje… Ik heb nu bijna 5 maanden een relatie met een jongen die ik in het begin helemaal super leuk vond. Maar het word steeds minder ik had het laatst een soort van uitgemaakt maar ben toch weer terug bij hem waar ik nu spijt van heb. Want ik ben er achter gekomen dat ik nog steeds gevoelens heb voor een jongen waar ik eerder ook al een crush op had. Maar ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen. Mn vriend was er de vorige keer echt helemaal kapot van en dat verdient hij niet
Pls help me
Xx

Maak het uit met je vriend. Hij wordt echt niet minder verdrietig als je hem aan het lijntje houdt. Iedereen wordt er blijer van.

Hij verdient eerder een gebroken hart dan een vriendin die haast geen gevoelens meer voor hem heeft. Het klinkt hard, maar je kan het beter eerlijk tegen hem zeggen. Hij kan wel stapel verliefd zijn op jou, maar het moet van beide kanten komen.

Hou hem niet aan het lijntje en laat hem gaan.

Natuurlijk is het even kut voor je vriend, maar op langer termijn is het beter het uit te maken. Iedereen verdient iemand die voor de volle 100 procent voor je gaat, dus als je alleen bij hem blijft om hem te sparen heeft dat geen zin!