verliefd op een ander

Hoihoi allemaal,

Ik ben dezen zomervakantie naar Turkije geweest en heb ontzettend leuke mensen ontmoet. De laatste dag kwam ik er achter dat de jongen die ik ontmoet had in een restaurant waar we 3 keer hadden gegeten wel echt echt echt leuk is.
Ik vroeg mijn ouders of we de laatste avond nog even langs konden het moment dat ik wist dat die optie er niet was barstte ik in tranen uit… Ik ben bang dat k verliefd ben…

Hier in Nederland heb ik een vriend, bijna een halfjaar. Ik heb hem op vakantie niet gemist… hij is nu nog op vakantie en ik denk meer aan de Turkse jongen dan aan hem.

Ik Skype bijna elke dag met de jongen in Turkije, volgend jaar gaann we weer naar Turkije dus ik hoop hem dan weer terug te zien.

Wat zouden jullie doen?

Liefs

Zie je een toekomst met je huidige vriend? Zo nee, dan zou ik het uitmaken met hem.

Ik zou het iig eerlijk aan je vriend vertellen, als hij weer terug is van vakantie.

Ik vind het raar dat je aan een andere jongen meer denkt dan aan je vriend. Ik denk dat je niet echt verliefd bent maar dat je ‘geniet’ van de aandacht ofzo.

Ik persoonlijk zou deze vakantieliefde vergeten. Ik denk trouwens ook niet dat je volgend jaar nog steeds verliefd op hem gaat zijn. Want dat skypen kan je snel beu zijn eenmaal je vaste vriend terug is.

Als je vriend terug is van vakantie zou ik even met hem afspreken, waarschijnlijk heb je het gevoel dan weer en ben je die Turkse jongen zo vergeten.

Ik vind het niet echt netjes dat je iedere dag met die Turkse jongen aan het Skypen bent, terwijl je gewoon een vriend hebt.

Hoe oud ben je als ik vragen mag?

Dit, maar ik snap het ergens wel. Zoiets is nieuw en spannend, maar ik denk dat dit wel weggaat als je vriend er weer is. En als dit niet het geval is zou ik eens serieus gaan praten met je vriend.

Als je huidige relatie goed is en je er fijn in voelt, dan zou ik die niet opgeven voor een vakantieliefde. En als je helemaal geen gevoelens meer hebt voor je vriend, dan zou ik eerst met hem praten en dan kijken of er nog toekomst in jullie relatie zit. Maar zolang je nog een vriend hebt, kan je naar mijn mening beter niet te veel contact hebben met die Turkse jongen.

Dit.
Verder als je vriend weer terug is van vakantie, moet je er maar een goed gesprek over hebben.

Dit. Ga eerst eens praten met je vriend voor je een stap verder kijkt.

Misschien mis je je aandacht van je vriend en probeer je dat terug te zoeken in die jongen. En eerlijk zijn tegen je vriend!

Ik denk dat het gewoon een soort van bevlieging is met die Turkse jongen. Het is vakantie, mooi weer, de mensen zijn gezellig … hé altijd leuk toch die aandacht. Niet netjes van je dat je contact hebt met die Turkse jongen achter je vriend z’n rug om. Hoe zou jij het vinden als hij zich zo zou gedragen?

Wil je verder met je huidige vriend? Zo ja, laat die Turkse jongen dan voor wat het is. Ik zou maar eens goed nadenken over je huidige relatie. Kom op, toekomst met een jongen in Turkije? Volgend jaar hem weer zien? Focus jezelf op de realiteit.

Dankjewel allemaal,
Dit helpt me ontzettend, beter dan mn moeder haha.
:heart::heart:

Ik zou verder gaan met je vriend, zit weinig toekomst in en zo’n lange afstandsrelatie lijkt mij persoonlijk niks. Zou het wel tegen je vriend vertellen trouwens.