hoi
ik zit met een probleem waar ik al een tijdje mee struggel.
ik heb nou al 10 maanden een super lieve vriend, waar ik heel veel mee ben. hij is heel hecht met mijn familie en ik met zijn familie, alles is eigenlijk perfect, we hebben bijna nooit ruzie, soms een woordenwisseling, maar dat hoort er bij neem ik aan. nu heb ik een vriend van vroeger die ik soms spreek, ik heb een jaar geleden met hem gezoend, en dat was super awkward, en een grote fout. hij heeft nooit mijn vriend gemogen en is eigenlijk een beetje jaloers wat hij niet wil toegeven. hij maakt vaak gemene opmerkingen over mij en mijn vriend. maar nu zit het dus zo, ik heb al een tijd weer gevoelens voor hem, ik heb letterlijk geen idee, want ik heb een geweldige vriend maar ik ben jaloers als die veel met een meisje is. en krijg een zenuwachtig gevoel als ik hem tegen kom. je kan toch niet verliefd zijn op 2 jongens? ik hou heel veel van mijn vriend en ik zou niet weten wat ik zonder hem zou moeten. laatst heb ik verteld dat ik gevoelens heb voor mijn vroegere vriend, en hij was heel verward en wou dat ik duidelijk was over wat ik wou. maar ik weet het niet, ik kan toch niet een relatie opgeven voor misschien helemaal niks?