Verliefd op een ander of toch niet?

Heei,

Ik hoop dat jullie me hier kunnen helpen.
Ik heb het vanaf mijn 15e met mijn vriend. (Ik ben nu 18)
Hij is echt super lief en ik zou hem ook niet kwijt willen raken. Hij doet alles voor mij, ik kan hem alles vertellen. Maakt hem niet uit wat hij zegt altijd we komen wel tot een oplossing voor alles. Alleen dit durf ik hem niet te vertellen.
Alleen nu zit het zo. Ik werk in een supermarkt achter de kassa. (Nee, ik zit niet dehele tijd achter de kassa, ik mag ook openen en afsluiten enz) In deze winkel zijn er 2 teamleiders (jongens van 19 en 21) en ik kan het zo goed met hun vinden.
Alleen nu ben ik bang dat ik voor 1 van hun wat voel of denk dat ik wat voel ik weet niet wat het is.
Ik wil mijn vriend echt niet kwijt, maar ik droom steeds over de jongen en als ik dan wakker wordt voelt het net of ik me vriend heb verradden.
Het zijn ook niet van die normalen dromen, maar in die dromen zoen ik ook met hem.
Als ik hem ook zie op werk of buiten en voel ik me zo raar en al helemaal als me vriend bij me is.
Het is net of ik wat heb met hun beide.

Kan iemand me helpen?
Of in ieder geval opweg helpen, wat ik zou kunnen doen?

Dromen zyn bedrog :slightly_smiling_face:
ik denk dat doordat je over hem droomt misschien anders over hem gaat denken/andere dingen voelt? Denk niet dat het echt iets is, wat voel je eigelyk dan? Ik zou niet te snel een beslissing nemen ofzo, kyk het gewoon f aan hoe het gaat?

x

Ik droom altijd over mijn beste vriend en geloof me: Daar wil ik echt niks mee. :’)

Als je niet zeker weet wat je voelt zou ik het gewoon zo laten. Je kan als vrienden met die jongen best omgaan, maar als je je vriend echt echt echt nog leuk vindt dan hoef je ook geen moeite te doen om achter die gevoelens te komen. Daar doe je misschien jezelf alleen maar pijn mee.

idd, suc6 ermee.