Verliefd op dezelfde jongen

Mijn vriendinnen en ik zijn alle 4 verliefd op dezelfde jongen.
We kennen hem nu een paar maanden maar het is net of we hem al jaren kennen.
Hij is echt zoooooo lief en grappig.
We willen hem nooit meer kwijt als vriend en hij ons ook niet zegt hij.
Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt en moeten we voor hem gaan of gewoon vrienden blijven.

jullie moeten voor jezelf gaan kijken wat jullie belangrijker vinden. jullie kennen hem een paar maanden, hoelang zijn jullie al vriendinnen? stel dat één van jullie iets met deze jongen krijgt, kan de rest dat dan accepteren en blij voor haar zijn? als jullie alle vier achter hem aan gaan zitten en elkaar dwars proberen te zitten zal dat niet veel goeds doen voor jullie vriendschap. en wie zegt dat hij hetzelfde voelt? en wie zegt dat jullie echt verliefd zijn? waarschijnlijk vinden jullie hem gewoon hartstikke leuk, er zit een verschil tussen iemand leuk vinden en verliefd zijn op iemand. is het niet beter om gewoon vriendschappelijk om te gaan met deze jongen?

pff ik ben ook verliefd op een jongen en mn vriendin ook … ik ken hun beide evenlang. Dus ik heb ook geen idee wat te doen.

we hebben al afgesproken dat als we voor hem gaan dat we niet jaloers op elkaar worden als 1 van ons met hem krijgt.
En we hebben wel het idee dat hij ons ook meer dan leuk vindt, hij flirt steeds met ons en zegt ook heel vaak dat hij ons zo leuk vind en hij heeft ook al gezegd ons nooit meer kwijt te willen.

Ik voorspel een ramp.

Je spreekt over dat ‘jullie’ voor hem moeten gaan. Arme jongen!
Besef dat jullie het heel moeilijk gaan maken voor hem als jullie alle vier avances gaan maken…
Ik denk dat daar alleen maar problemen van gaan komen uiteindelijk.

dit.

ons?

Volgens mij ziet hij jullie gewoon als vrienden.

misschien is hij wel gewoon heel leuk, maar zijn jullie niet allemaal verliefd? :’). Ik zou hem iig met rust laten, kunnen ruzies om ontstaan, dat zou jammer zijn.

eh ja, dat heet vrienden zijn. Zeker als je dat tegen 4 mensen zegt, hij vind jullie vast niet allemaal even leuk als ‘meer dan…’

De jongen lijkt nu misschien belangrijker, maar ik zou als Ik jullie was gewoon alle 4 proberen een andere leuke jongen te zoeken !

Als ik jullie was zou ik afspreken om alle 4 gewoon bevriend met hem te blijven, en meer niet. Anders komen er echt nog problemen van. Er lopen genoeg andere jongens rond, en vriendinnen gaan voor een crush.
En stel hij wordt een keer verliefd op heen van jullie, laat hem dan de move maken, en respecteer dat dan, maar ga niet met zn 4en proberen 1 jongen te verleiden…

Als jullie hem allevier écht leuk vinden komen er sowieso problemen van. Jaloezie kan je niet bedwingen, dus dat komt er echt wel als één van jullie hem wel krijgt. Ik zou afspreken om allevier niks met hem te beginnen, dat lijkt me beter voor iedereen. Ook voor die jongen, straks heeft ie vier vriendinnen achter zich aan. Arme Jongen

Die jongen kan het jullie vriendschap erg moeilijk gaan maken als jullie er een soort wedstrijd van maken. En laten we zeggen dat het niet zijn schuld is.

hij heeft tegen vriendinnen van ons wel gezegd dat hij ons heeeel leuk vindt en ook nooit meer kwijt wil en ze vinden dat we er alle 5 heel verliefd uitzien als we bij elkaar zijn.
maar voorlopig blijven we gewoon met zn 5en heel veel omgaan en dan zien we verder wel.