Mijn bff en ik zijn dus verliefd op dezelfde jongen. Wat moeten we doen? Heeft er iemand tips?
Aangezien er verder geen verhaal bij staat ga ik er vanuit dat er nog niks gebeurd is met die jongen… Dus ik zou hem gewoon laten voor wat het is en een jongen niet tussen jullie vriendschap laten komen.
Nou het zit zo: ik heb met kamp echt opvallend lang met hem geschuifeld en toen mensen vroegen of wij samen wat wouden zeiden we allebei misschien. Maar nu weer op school is alles weer normaal
Niet beledigend bedoeld, maar hoe oud zijn jullie eigenlijk? Schuifelen betekent niet meteen dat je elkaar leuk vindt…
Dat is geen belediging hoor. Maar we zijn 12 alleen het was op dat kamp normaal dat je met een jongen maximaal 1 min schuifelde. Hij zei tegen mij: als je los wilt laten mag dat hoor en ik zei dat ook maar we lieten allebei niet los dus ik weet niet precies hoe het zit
Maar als je beste vriendin ook verliefd is op deze jongen kunnen jullie hem het beste allebei vergeten. Jullie vriendschap is toch belangrijker dan een jongen
Als jullie 12 zijn zou ik die jongen lekker als vriend houden, en hem - zoals ik al zei - niet tussen jullie vriendschap laten komen! Er komen nog genoeg leuke jongens
Genoeg vissen in de zee.
Dit inderdaad, en girls, jullie zijn 12, je hoeft nog geen probleem van verliefdheid te maken op deze leeftijd :’)
Mag ik vragen wat schuifelen precies is?
Beetje moeilijk uit te leggen zoek anders even op Google?
Dansen met elkaar op een langzaam nummer, je wiegt samen een beetje heen en weer en staat dicht bij elkaar. Hopelijk is dat een beetje duidelijk :"’) (Nou hoop ik niet dat die betekenis veranderd is sinds mijn tijd dat er geschuifeld werd en dat het ineens vet sexy tegen elkaar aandansen is ofzo)
Had ik heel snel gedaan maar er kwamen een hele hoop betekenissen die ik in de context niet kon plaatsen, vandaar even de vraag. Dacht dat het een modern woord was dat alleen maar door jongeren gebruikt wordt maar nee dus
Dank Weer een woord bijgeleerd. Lang geleden dat ik nog geschuifeld heb, overigens!
edit: ik denk dat dat in Belgie “slowen” heet
Ik sluit me aan bij de anderen, het is het niet waard daarvoor ruzie te maken met je vriendin. Als ze hem jou op het kamp meteen van je had afgepakt, dan was het misschien anders geweest. Maar het was maar één “schuifelsessie”, op één bepaalde dag, en je schrijft zelf dat daarna op school alles weer normaal was. Dus gewoon verder vrienden blijven met die jongen als je wil, en zeker met je bff.