Verliefd op de vriend van mn beste vriendin

heey allemaal…

ik zit ergens mee…
ik ben al een tijdje verliefd op een jongen…
en nu hoor ik vandaag dat mn beste vriendin met hem gaat… en het stomste is dat zij wist dat ik verliefd op hem ben…
Doet ze dit expres? Wat moet ik doen???
Kunnen jullie me aub goede raad geven!!

Grs Danielle

Dat vind ik echt een naaistreek van je vriendin.
Ik zou haar erop aanspreken. Maar er niet proberen tussen te komen, want dan ben je denk ik je beste vriendin kwijt;)

Ik zou het gewoon aan haar vragen en het met haar bespreken… Maar laat nooit een jongen jullie vriendschap verpesten!

naaistreek, ik zou boos worden

kutwijf zeg

oeeeh biatch!

wat een stom wijf! :S
ik zal der vertellen dat je het niet leuk vind, maar je moet niet al te boos worden want het is toch je beste vriendin. En je moet inderdaad altijd eest voor je vrienden kiezen en dan pas een jongen.
BTW; had ze al gezegd dat ze hem ook leuk vond?

Nee dat heeft ze tegen mij niet gezegd…
ze had eerst een relatie met zijn broer maar die is overleden… :frowning_face:
maar ze heeft een keer tegen hem en mij verteld dat ze geen gevoelens voor hem had… dat ze alleen hele goede vrienden wilde zijn.

dat is best wel lullig :slightly_smiling_face: ik zou het er dan maar over hebben
& had je vriendin eigelijk nog een relatie met hem dat zijn broer overleed?

wat bedoel je met laatste?

ik wil het er best met mn vriendin daarover pratne maar dan ben ik bang dat ik haar als vriendin kwijt raak… en dat is me al een keer overkomen… met haar… :frowning_face:

dat heb ik ook gehad! dat is zooo kut, ik kon het namelijk niemand van mn vrienden vertellen, en dat maakte het nog stommer. Uiteindelijk probeerde ik het te verbergen en zei ik dat ik hem niet leuk vond (zij wist dat ik hem leuk vond!) en daar heb ik me overheen gezet, dat was heeel pijnlijk eigelijk.
en “leuk” detail ze zijn nu al 8 maande bij elkaar O_o

omg!
ik heb precies 't zelfde nu!
ik weet echt niet wat ik moet doen…
Ze bleek hem ook 3 jaar leuk te vinden,en had het speciaal voor mij, geheimgehouden.
Maar toen ze in een dronken/aangeschoten bui was op een hockey feest, heeft ze hem op zijn bek genomen.
Nu heb ik zowat gezegd, dat ze hem mocht hebben, en dat ik hem toch ben vergeten(NOT!)
maar, ik wil gewoon dat mijn vriendin gelukkig is, en als ze dat is ben ik het ook.
mijn eigen domme fout, ik weet niet wat ik moet doen.

Dat vind ik niet zo netjes van je vriendin.

Wat een kutwijf.
Ik zou niks meer met der te maken willen hebben!

Pardon? Een kutwijf?
Haar vriend is gestorven! Hebben jullie dat ooit al meegemaakt?
Ze heeft wellicht steun nodig en krijgt dat van die jongen…

Sorry, maar in die situatie vind ik het verantwoord.

Ik ben het wel eens met wat jij zegt… het is wel een naaistreek van die vriendin, maar ze zijn allebei wss heel verdrietig door de dood van die broer/vriend en zijn zo meer naar elkaar toe getrokken doordat ze bij elkaar steun konden vinden… En dat verandert de situatie wel vind ik.

Ik vind het wel een beetje vreemd, eerst die broer en nu die is overleden zijn broertje? Het is wel een beetje gemeen vind ik hoor.

Dat is nochtans heel normaal en het komt veel voor, ze zoeken steun bij elkaar en daar kunnen gevoelens uit ontstaan…

2007! :pensive:
enne voor de andere meiden die dit probleem hebben: AFFFFBLIJVEN