Verliefd op de vriend van mijn broer en hij is in een gang!

Ja goeie!!!
En dan drinken we roze cocktails en hebben we roze tattoo’s met het girlscene logo

Dat was ook precies waarom ik dit topic aanklikte haha

Hm zijn cocktails wel stoer genoeg denk je?! Die tattoos zijn wel een goed idee, misschien moeten we er voor de zekerheid nog wat pistolen om het logo heen tattoeren

Oke meiden en weer on topic.

Ik denk dat je die jongen maar moet vergeten. Klinkt niet best.

(Ook ik had het idee dat hij in de gang stond)

Is dat al twee jaar geleden?
Whut. Ik word oud.

OT: Ik zou hem vergeten. 14-19 vind ik persoonlijk een vrij groot verschil in leeftijd, omdat je waarschijnlijk in andere levensfasen zit. Daarnaast heeft hij al een vriendin.

Lees dit nog even terug. Dit is gewoon geen goed idee. Zoek lekker een 14 jarige jongen die niet met pistolen rondzwaait.

Ik hoop dat je een trol bent.

Voor het geval dat dit wel serieus is reageer ik ook maar even serieus.

Ik snap wel dat je een soort aantrekkingskracht voelt omdat hij je ‘beschermd’ en omdat hij best een badboy is (wiet, pistool, hangen op straat). Maar ik denkt niet dat dit soort jongen geschikt is om een gezonde relatie mee te hebben. Wiet is overduidelijk niet gezond voor je en waarom zou hij in godsnaam een pistool bij zich moeten hebben? Ik zou me dan juist niet veilig voelen. Meng je niet in zijn wereld en zijn vrienden of in ieder geval zo min mogelijk. Afstand houden.

OH ik snap nu pas wat je bedoelt met gang
lol