Verliefd op de vriend van mijn broer en hij is in een gang!

Dus ik ben verliefd op een jongen, laten we hem Kevin noemen. We kennen elkaar al sinds ik klein was, sinds hij de vriend van mijn broer is. Ik ken hem, hij kent mij… Lijkt niet zo een probleem toch? FOUT! Volgens mij zit hij in een gang, ik heb hem wel eens een pistool zien vasthouden en hij rookt ook wiet (dit weet ik van mijn broer). Een echte badboy dus. Ik zie hem vaak in mijn straat met zijn bende roken. Ze doen daar niks, maar ELKE keer dat ik daarheen kijk… Kijkt hij weer terug, en dat meisjes, is het beste gevoel van de WERELD! Hij is 5 jaar ouder dan mij en hij is 19. NEGENTIEN! … Moving on… Ik weet dus niet wat ik moet doen, hij is zeker beschermend over mij, ik weet niet of dat door mijn broer is of niet… Een keertje was er een jongen bij mij voor de deur (ik vond hem leuk) en we praatte wel een half uurtje, sinds hij niet naar boven mag van mijn ouders. Kevin liep langs met zijn vrienden. Hij keek mij DE HELE tijd aan terwijl hij nog steeds aan het praten was met zijn vrienden. Tien minuten later kwam hij zomaar naar mijn voordeur en duwde de jongen, Melvin aan de kant en zei: “Cynthia, moet je niet eens naar binnen? Het is al tien uur.” En ik lachte omdat ik dacht dat het een grapje was, maar Kevin bleef bloed serieus. “Nee, ik denk dat ik hier blijf, Kevin.” Kevin bleef naar me staren terwijl Melvin ook naar me keek. “Ga naar binnen of anders–” Kevin werd gebeld , hij nam op en zei: “Ja, dushi, ik kom zo. Zie je later schatje.” Toen hij dat zei voelde ik een steek van jaloezie in mij maar negeerde het. Kevin keek me weer aan. “Ik moet gaan.” En liep weg… Sinds die dag verheug ik me elke keer dat ik hem in de stad zie :smiling_face_with_three_hearts:

Btw: Er zijn nog een paar andere awkward dingen gebeurt tussen Kevin en mij… :wink: :dancer:

Wat een boefje.

not sure if topic op girlscene of bladzijde uit hoe overleef ik …

Ik denk dat je hem moet vergeten. Hij is te oud en waarschijnlijk al in een relatie.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

ouder dan ik*

in ieder geval, ik snap vrij weinig van je verhaal en ik denk dat je hem gewoon maar beter kan vergeten

5 jaar ouder dan ik…

Ik dacht serieus dat het ging over een jongen die op dit moment bij TS in de gang stond. :’)

Nou… Hij lijkt me eigenlijk best wel lekker :wink: Ik bedoel dat als hij zo beschermd over je is dat je wel gevlijd mag voelen… MAAR hij heeft een pistool en rookt wiet… Niet zo handigggggg

Ik ga stuk :bowing_man:

Dit topic doet mij denken aan een topic van 2 jaar geleden, glenn van de gang :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hahahha precies dit dus, ik moest ook meteen weer terug denken aan dat topic!

Ik wil ook in een gang…

Laten we de Roze Meisjes Gang oprichten :smirk:

lol.

ot; ik zou het doen, gewoon een coole badboy.
Ik zou proberen om in zijn gang te komen zodat je hem altijd ziet en als je hem dan een BJ geeft, komt het vast en zeker goed.

Visualisatie:
Een middelbare school met een gang genaamd de ‘roze meisjes gang’, waarin alles roze is en er vlaggetjes en tierelantijntjes hangen :grinning_face_with_smiling_eyes:

enlighten us

Maar dan wil ik wel ook roze pistolen he, anders zijn we niet stoer genoeg voor de andere gangs zoals de bloodz enzo, die hebben keiveel wiet en pistolen!!! Maar om in het roze meisjes thema te passen vind ik we dat we onze wiet roze moeten verven.