Verliefd op de vader van mijn vriendin

Hoi meiden,

Ik zit dus met een heel raar probleem. Mijn vriendin woont samen met haar vader, haar moeder is gescheiden toen ze nog maar 4 jaar was. Sindsdien wonen de twee samen. We zijn pas een half jaar vriendinnen en vorige week heb ik haar vader voor de eerste keer gezien. Hij is heel erg knap en ik werd meteen verliefd op hem. Hij is 35 en ik 15, het verschil is best wel groot. Ik ben best wel een volwassen typ dus het klikte meteen. Ik begon hem ook (opeens) bij zijn voornaam te noemen. Wat moet ik nu doen, het wordt steeds erger! :[

x

IEUW.
sorry; ik denk dat je het moet vergeten.

het lijkt mij dat je hiermee niet door moet gaan
De vader van een vriendin is niet echt vriendjesmateriaal lijkt mij

Inderdaad…

zoek vlug jongens op van je eigen leeftijd. zo snel mogelijk!!

Ik zou hem proberen te vergeten, Als je hiermee verder gaat verpest je ook de vriendschap tussen jou en je vriendin.

Ik kan wel zeggen: negeer je gevoel, maar dat lukt natuurlijk niet. Maar doe alsjeblieft niks, flirt niet o.i.d.
Ten eerste is hij natuurlijk 20 jaar ouder, maar daarnaast is het ook de váder van je vriendín!!!
Misschien is het beter als je hem ontloopt…
Ik heb geen idee hoe het voelt dus ik kan je niet verder helpen, maar sterkte ermee :stuck_out_tongue:

Wss is het een fase.

Idd, iedereen zegt hier dat ik het maar moet vergeten, maar dat gaat niet zo makkelijk hoor. En het is ook heel raar, want stel dat we iets krijgen, dan word ik een soort moeder van me vriendin. Dat is heel raar.

Probeer haar vader te ontwijken, dus spreek bij jou af ipv. bij haar.
Dan vergeet je hem vanzelf. Want echt, het gaat anders meer kapot maken dan dat er iets leuks ontstaat.

Oke dit is een vreemde situatie. En het lijkt mij dat als je je vriendin niet wilt verliezen, je haar vader uit je hoofd moet laten.
Zoek inderdaad zo gauw mogelijk iemand van je eigen leeftijd.

Zorg dat dat niet gebeurt! Hoe moeilijk het ook is, probeer hem uit je hoofd te zetten, kijk naar jongens van je eigen leeftijd, misschien zit er wel een leuke tussen.

Als je dan wat met hem zou krijgen dan is je vriendin je stiefdochter :grinning: Lachen!

Het is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt. Ik ben wel eens eerder op een ouder iemand verliefd geweest hoor, namelijk een leraar. Het duurde maanden voordat ik over hem heen was. En nu gebeurt er zoiets weer :[

Je hebt hem pas vorige week voor het eerst ontmoet. Ik denk dat het dan sowieso te vroeg is om te zeggen dat je verliefd bent. & daarnaast is het best wel een “no go”.

Weet je vriendin het trouwens al?

Als het echt een goede vriendin is zou ik het haar vertellen.

Nee die weet het niet en dat ga ik haar ook niet vertellen want dan wordt de vriendschap waarschijnlijk verbroken. Ik wil haar echt niet kwijt. Ze zei wel dat ze verlangt naar een moeder en ik heb dat moedergedoe in me. Ik steun haar wanneer ze me nodig heeft, als ze iets wil dan zorg ik dat ze het krijgt, enz.

Ik durf het haar (denk ik) wel te vertellen want ik houd echt niets geheim voor haar, maar dit is misschien een beetje te extreem voor haar.

Een 15-jarige met moederrol? Je weet dat ze een oudere persoon bedoeld als moeder.