Verliefd op de Stagiair

Zoals de titel al zegt: Ik ben verliefd op de stagiair. (We noemen hem M)
Dit is hoe alles begon: Mijn vriendin (We noemen haar Z) en ik liepen ons dagelijkse rondje op school. We waren aan het praten, aan het kloten, gewoon een beetje gek doen. Tot Z zei: Kijk we hebben een nieuwe stagiaire! Dus ik kijk op en kijk naar een lange jongeman van 25 jaar met een karamelkleurige huid en mooie groen gele ogen. Ik sta daar half met m’n open tot Z me een stootje geeft en wij verder lopen. Al meerdere keren heb ik M zien lopen maar besteedde niet echt me aandacht eraan.

Tot vandaag…

Vandaag hadden we taaldorp (3e klassers moeten in de gymzaal engelse opdrachten doen door bv naar de politie gaan) en dus wij waren op van de zenuwen. M geeft wiskunde maar werd blijkbaar gevraagd om mee te doen met taaldorp en hij speelde de politie. En natuurlijk moest ik perse bij de politie langs komen. Dus ik ging rustig mijn lijstje af en kwam uiteindelijk bij de politie uit.

Ik stond daar met Z en nog een paar andere vrienden die naar de politie moesten. Na zeker 10 minuten rustig zitten kwam M en nam iemand mee om mee te praten. Toen pas zag ik dat hij het was, ik seinde naar Z dat M daar zat en wachtte rustig af. Later zat ik daar met M in een kamertje, ik helemaal aan het blozen en M was zelf ook aan het trillen.

Ik nam een paar keer rustig adem en ging het gesprek met hem aan. Tijdens het gesprek merkte ik eigenlijk hoe mooi zijn ogen eruit zagen, ik betrapte mezelf erop en begon op m’n lip te bijten, ik merkte dat ie ernaar keek en natuurlijk werd ik nog roder (Zover dat kon!) Hij glimlachte telkens naar me en zei (In het engels) dat het allemaal goed ging.

Dus blijkbaar was ik de enige leerling in de gymzaal en ik wist niet hoe snel ik daar weg moest zijn! Eenmaal buiten groeide er een enorme glimlach om m’n lippen. Gewoon om het feit dat hij daar rustig zat en mij telkens hielp met het kalmeren. (Ik ben een enorme zenuwpees)