Verliefd op de ober

Hay meiden!
Sinds kort ga ik vaak uit samen met een vriendin van mij. Gisteravond dus ook weer. In het café waar wij waren liepen alleen maar knappe, leuke obers rond, maar één viel toch echt op. Hij lachte de hele tijd naar me, keek vaak, toen we gingen afrekenen zei hij dingen en lachte daar toen zo cute bij en hij liep vaak achter mij aan of keek nog een beetje om. Hij is super knap en ik denk dat ik hem leuk vindt. Ik weet hoe hij heet, want ik had hem laatst toevallig op facebook voorbij zien komen. Alleen het probleem is, dat hij toch wel dik 4 jaar ouder is!
Sowieso al wou ik in dat café gaan solliciteren. Niet omdat hij daar rond loopt, maar omdat ik al lang een nieuwe baan nodig heb en ik al lang in een café wil werken. Misschien dat ik dan ook beter in contact kom met hem oid? In ieder geval; ik weet nu niet wat ik moet doen! Hij denkt misschien wel dat hij mij nooit meer gaat zien en misschien richt hij zich dan op andere meiden. Moet ik hem toevoegen op Facebook? Volgen op twitter? Ik heb echt geen idee! Heeft iemand tips?
Kuss,

heyy :slightly_smiling_face:
als ik jou was, ik zou hem op fb toevoegen en een berichtje sturen ‘hey jij werkt toch in dat café hé’ en zo kan je beginnen praten, en dan kan je ook vragen of ze mss iemand nodig hebben om daar te werken :slightly_smiling_face:

groetjes & succes
xxx

4 jaar hoeft geen probleem te zijn :slightly_smiling_face:?
Hoe oud ben je? Als het nou 13 en 17 is… dan is het wel een groot verschil, maar als het bijvoorbeeld 18 en 22 is, dat valt dan wel weer mee :slightly_smiling_face:
Ligt er heel erg aan of jullie je in andere levensfases bevinden, en hoe (on)volwassen jullie je allebei gedragen :wink:
Solliciteren lijkt me idd een heel goed plan!! (en daarna kan je hem toevoegen op facebook :wink: )

Dankjulliewel meiden! Tja, ik ben 14 en hij is 18, dus dat is best een groot verschil… Maar bedankt voor de tips!

Of of of!! Je kan hem idd een berichtje op fb sturen, zoals :)music, en dan zeggen “hey, jij werkt toch in dat café? zoeken jullie nog mensen, want ik zoek nog een leuke baan” Of iets anders met betrekking tot de sollicitatie, hij wil je vast helpen en wie weet wordt het een leuk gesprek :wink:!

Ik zou hem gewoon toevoegen op fb en even afwachten, niet gelijk hoppa er bovenop.
Daarnaast zou ik gewoon langsgaan en dan tegen hem zeggen dat je daar wilt solliciteren en of hij wilt helpen.

Maar je titel is wel erg voorbarig, ben je echt verliefd?

het komt wel heel stalkerig over als je hem eerst toevoegt op facebook en daarna bij dat cafe gaat werken.

Eerst solliciteren en zodra je aangenomen wordt dan pas toevoegen op fb

Je kan sowieso eerst een berichtje sturen op facebook, zonder al meteen toe te voegen als vriend!
Ik heb ook dagen gepraat met die ene jongen via facebook, en hem daarna pas toegevoegd :wink:

Ben je met 14 jaar sowieso niet veel te jong om in een café te werken??
Wettelijk gezien dus.

Kun je niet gewoon teruggaan naar dat café en dan met hem gaan praten? Je kunt het toch ook juist over werken in dat café met hem hebben of zie ik dat verkeerd? :stuck_out_tongue: Heb je meteen een mooi excuus om met hem te gaan praten. Daarna kun je over andere leuke dingen praten :grinning:.

Veel te jong ja dus dat gaat 'm niet worden.

Misschien heel offtopic, maar met 14 jaar mag je toch nérgens uitgaan?

@Demi Gewoon wat drinken in een café mag wel hoor ^^

Andere meiden; ik ben te jong om achter de balie te staan of te serveren, maar ik mag wel in de keuken etc.