Hoi Iedereen,
Ik ben 15 jaar en ik zit met een probleem…
Ongeveer 3 weken geleden is er een nieuwe jongen bij ons ik de klas gekomen, in het begin dacht ik:’‘aww, waarom geen knappe jongen ’’
Alleen… op het moment dat hij in de klas kwam had een jongen uit onze klas een crush op mij. Ik vond die jongen ook wel een beetje leuk. Laten we zeggen dat ik hem voor 60% leuk vond.
De nieuwe jongen stuurde me opeens na 3 dagen een prive bericht op Insta, dus ik dacht:’‘uhm… oke’’
Hij kende toen nog niet veel mensen in onze klas. Al gauw gingen we van Insta naar Whatsapp.
We praten nu al 3 weken bijna iedere dag via whatapp. Hij is super aardig, lief, en we hebben dezelfde hobby’s (DAAR BEN IK ZO BLIJ MEE!)
We waren het er alletwee wel mee eens dat het een beetje akward is in de klas, want we praatten eigenlijk alleen via whatsapp en nooit in het echt. 2 weken geleden probeerde hij wel met mij te praten maar dat was alsnog een beetje akward…
Hij bleef proberen, want hij wist al dat ik echt heel erg verlegen ben. Sinds 10 dagen praten we nu ook iedere dag op school. Hij is zelfs nog leuker in het echt!!! Samen met 2 goede vriendinnen zitten we samen met hem in de pauze op een rustige plek. (sinds deze week)
Aan het begin van de week zat ik nog niet bij hun in de pauze, en toen zaten die jongen en een vriendin van mij apart van elkaar met mij te appen, terwijl ze naast elkaar zaten xp. (er was nog een jongen bij) Hij vroeg aan mijn vriendin of hij haar gesprek met mij mocht lezen, maar toen… hadden ze het over relaties enzo. En TOEN ZEI HIJ TEGEN MIJN VRIENDIN DAT HIJ ME LEUK VIND?!
Ze zei tegen hem dat hij het gewoon tegen mij moest zeggen, maar ja ergens snap ik wel dat hij dat niet doet. Hij wil (net zoals ik) onze vriendschap niet kwijt.
Ik heb nooit naar hem gekeken anders dan een vriend, maar nu opeens wel…
Het begint nu andere ook op te vallen dat hij me leuk vind…
Het begint mij ook op te vallen, hij stuurt via whatsapp veel hartjes en in het echt kijken we elkaar heel vaak aan tijdens de les
pleas help me! wat moet ik doen!
-xx- ArianaLover