Verliefd op de leraar

Heyy,
Op school hebben we een jongen van z’on 20 jaar die in mijn klas stagé loopt. Hij is super lief en super knap! En ik ben niet de enige die dat vind van de meiden uit me klas. Al sinds dag 1 heb ik het gevoel dat hij me aanstaarde. ik ben bang dat ik wat voor hem ga beginnen te voelen als hij langsloopt om te vragen of iedereen het snapt staat hij extra lang bij mijn tafel …(kan ik me ook verbeelden) maar ik heb het idee dat ik knalrood word en super slecht uit mijn woorden kom. Ik vind het zelf wel belachelijk om op de leraar te zijn al schillen we maar 4tot6 jaar ofzo. Heeft iemand hetzelfde probleem of tips? Xx

Om nu iets met je leraar te beginnen is niet heel erg handig. Wie weet ziet hij jou wel niet zo maar het zou natuurlijk wel kunnen, en als je iets met hem wil zou ik dat pas na zijn stage doen ik weet niet of je hem dan nog ziet of dat je hem alleen op school ziet natuurlijk.

Jeetje… Dit wordt niks dus laat deze fantasie maar weer varen.

Dit wordt niks dus zet het uit je hoofd.

Toen ik jouw leeftijd had was ik ook verliefd op mijn leraar (meerdere zelfs) ;’)
Het is gewoon een fase… op zo’n leeftijd heb je nou eenmaal rare fantasieën.
Ik ben inmiddels 20 en kan er best om lachen :cold_sweat:
Zet het gewoon uit je hoofd

Dit hier haha.

Ik kan het wel begrijpen, zo’n stagiair is vaak nog relatief jong vergeleken met andere docenten. Maar hij zit daar vanwege zijn opleiding, jij bent zijn leerling, dus de kans is heel erg klein dat hij jou ook daadwerkelijk ziet staan op dezelfde manier zoals jij. Komt bij; alle meiden vinden hem leuk, en hoogstwaarschijnlijk beelden die zich ook van alles in.

Je zit in die fase van - ik zie een leuke jongen, en ik ben verliefd-. Zet het uit je hoofd, het word waarschijnlijk niks.

Haha, dit probleem had ik vroeger ook altijd. ‘Verliefd’ op de leraar. Maar sorry meid, zoiets wordt gewoon niks.

Het is zelfs verboden als docent (in welke vorm dan ook) op zo’n manier een interactie aan te gaan met een student. Helaas, jammer.

Naar aanleiding van dat ik wel fatsoenlijk haar bericht heb gelezen. Is ze 14 tot 16 jaar oud atm. :sex: :hammer: