Verliefd op de broer van mijn vriendin

ik ben al een tijdje smoor op de broer van een van mijn beste vriendinnen,
en nu weet ik niet of ik mijn vriendin of haar broer moet vertellen of niet.
mischien heeft ze al een vermoeden,
ik wil mun vriendin niet verliezen want met haar maak ik te idiote dingen mee.
maar ik vind hem echt heel leuk.

nouja, ik weet niet of het een beetje realistisch zou zijn als hij jou ook leuk vind?
want als hij 5 jaar ouders is zie ik dat niet zo snel gebeuren …
ik zou het echt dóm vinden als een vriendin van mij verliefd zou zijn op mijn broer.

maargoed, dat is mijn mening.

Tja… Mijn vriendje is de beste vriend van mijn broer. Het verschil in mijn situatie is dat mijn broer het niet erg vindt als mijn vriendje de ene dag voor hem komt en de andere dag voor mij. Soms gaan we gewoon met zijn 3en zitten.

Maar ik denk niet dat jouw vriendin het erg leuk zal vinden als je langskomt en vervolgens de hele dag bij hem op de kamer gaat zitten als jullie wat krijgen…

Ik zou het persoonlijk niet echt geweldig vinden als mijn vriendin steeds over de vloer komt en vervolgens bij mijn broer gaat zitten en vervolgens mag ik ze niet storen.

Ik zou het niet heeel leuk vinden als mijn vriendin verliefd was op mijn broer. ( ik heb geen broer maargoed ;d )
maar eigenlijk maakt het ook weer niet zoveel uit.
als je wilt dat er niks gebeurd moet je er niks over zeggen.
als je wel wilt dat er iets gebeurd moet je er wel op de een of andere manier over beginnen. hmm. gokken?

Ik weet niet wat iedereen hiertegen heeft Ö. Een vriendin van me zei dat ze het ook vreemd zo vinden als ik op haar zou vallen (hij heeft trouwens de perfecte leeftijd en looks, maar ik val niet op hem :wink: ).
Ik vind het nu ook niet ZO raar. Ik bedoel, die jongen is een jongen als geen ander en of zijn zus nu toevallig jouw beste vriendin is, dat heeft daar niets mee te maken.
Maar aan de andere kant; ik ben jouw vriendin niet. Wie weet denkt zij hier ook helemaal anders over. Ik zou het haar vertellen en zien wat ze zegt. Als ze het liever niet heeft, tja, je bent jong en er is vast nog een andere prins die op jou wacht :wink:

Een vriendin van mij heeft met mn broer, in het begin vond ik het allemaal wel leuk… maar het is best irritant om hun samen te zien, en ze heeft het altijd over hem. -.-’

oh dta heb ik ook gehad…heb het die vriendin gewoon verteld en ze vond het leuk ook nog whaha.
maar we zijn maar vrienden geworden ;p

Vraag anders eens subtiel aan haar of ze het erg zou vinden als een vriendin van jullie op haar broer zou vallen (zonder dat je zegt dat je haar broer leuk vindt).
Succes!
x

Vorig jaar vond ik de broer van mn vriendin een beetje leuk, keertje gezoend, op een of andere manier had ze dat gewoon door:XD: Maarja, ze vond het niet erg, werd trouwens niets, en daar ben ik wel blij om:P
En nu loopt hij weer te flirten, zij vind het nog steeds grappig:P

Maarja, on topic.
Ik denk dat je dat gewoon tegen je vriendin moet zeggen, enkijken wat zij drvan vind… Als zij positief is, kan je een beetje klooien met die broer, en kijken of het iets wordt… En anders, dan moe tje hem gewoon uit je hoofd zetten, jongens zat:D

Ik zie het probleem ook niet, ik heb nu zelfs al anderhalf jaar verkering met de broer van een vriendin van me. Ik vind het gewoon supergezellig! (& M’n vriendin ook, worden we nog een soort van familie ook, haha)
Maar je moet er wel goed op letten dat wanneer het wat wordt je je vriendin genoeg aandacht geeft, maarja dat geldt natuurlijk altijd.

.

Vorig jaar had ik ook gekust met de broer van m’n beste vriendin, en zij vond 't allemaal oké enz, en dat was best wel handig want via haar hoorde ik zo vanalles, mr dat is dan niets geworden. Het was net uit met m’n vriendje enz…
En nu heeft haar broer iets met een andere vriendin van ons en nu zei ze wel tegen mij dat 't haar soms wel een beetje triest maakt dat die vriendin nu altijd voor haar broer komt en niet voor haar, snap je.

Maar zelf ben ik ook verliefd op een van de beste vrienden van mijn broer, mr echt echt verliefd, al een heel tijdje. Maar ik hoorde dan via mijn mama dat die jongen ook wel iets voelde voor mij en dat tegen mijn broer had gezegd, mr mijn broer houdt 'm nu een beetje van me weg…

Maar wat ik dus wil zeggen, sommige vinden het leuk en anderen totaal niet, dusja jij kent je vriendin het beste en jij zal 't waarschijnlijk 't best kunnen inschatten of ze 't leuk zal vinden of niet. Wat je wel zeker moet doen is niet altijd over hem praten enz, want zij zit er constant met haar neus op, dus vervang je vriendin niet voor hem.
en ahm succes! :sunglasses:

want het broertje van mijn beste vriendin, is opeens een lekkerdinggg. (:sunglasses:

Sorry, nutteloos.

haha er zijn zoveel vriendinnen die mijn broer leuk vinden en ik heb er geen probleem mee :stuck_out_tongue: ik vind het wel leuk XD

ok sorry
lame