Verliefd op de broer van je Bff.

.

dat is lekkor niet slim.

Ehm tja. Zeggen dat je hem leuk vindt?

bff? je kent dr net een halfjaar LOL

Ik zou het niet doen. krijg je alleen maar problemen mee. Ook met die goede vriendinschap!

Dat is niet echt handig… maarja verliefdheid overkomt je toch?
Hoe oud is hij? Ik zou een beetje gaan onderzoeken of hij jou ook leuk vind.
Desnoods zeg je het tegen je vriendin ze is te vertrouwen ze is immers een van je bff’s… Weet zij geen oplossing?
Pas in ieder geval op voor jullie vriendschap.

Tegen je buurmeisje zeggen dat je haar broer heel leuk vind?

Je kunt een vriendschap niet altijd beoordelen aan de duur ervan. Maargoed.

not handy…

Ik zou maar even afwachten of je hem wel ECHT heel leuk vindt, of dat het een bevlieging is.

afvragen of je wel ECHT verliefd op hem bent, en aan je bff toevertrouwen. het kan ook misschien zo zijn dat zij het helemaal niet goed vind en dat het jullie vriendschap kan verspesten…

Mijn ex beste vriendin was ook helemaal verliefd op mijn broer.
Gelukkig hebben ze nooit iets met elkaar gehad.

OT: wachten of je wel echt verliefd bent op hem.

Ik had zelfde probleem
ik zweer niet aan beginnen

ik deed dat dus wel
nu heb ik ze allebij niet meer
omdat me bf zo boos was dat ik wat met haar broer had, ze heeft me het nooit meer vergeven
ik raad het je dus af

ik zou het het gewoon zeggen.

x loveu

ach, ik heb verkering gehad met het (tweeling)broertje van mn beste vriendin.
ga er beide niet meer mee om, maar niet daarom

Vriendin van mij zit in dezelfde situatie, en die heeft dan ook echt met die broer gekregen.
Natuurlijk vond die bff dat eerst echt niet leuk, maar nu is ze wel blij voor haar & voor dr broer. Plus dat zij en dr bff nu nog vaker bij elkaar zijn.
Dus het is niet zo dat het altijd ‘verkeerd’ afloopt.

Mijn verhaal is het omgekeerde van dit:
Een vriendin probeerde me(15) een keer aan haar broer(17) te koppelen, niet dat die broer niet leuk was ofzo maar ik vond het gewoon niet kunnen dat ik iets metde broer van een vriendin zou hebben.

OT: Ik zou voorzichtig vragen van: ‘Hoe zou jij het vinden als een goede vriendin van jou iets met je broer zou krijgen?’ ofzo