verliefd op de beste vriend van je ex

heeey,
ik heb echt een heel groot probleem.
heb het een jaar geleden uit gemaakt met mijn toenmalige vriendje, had het 8 maanden met hem.
ik ben heel goed bevriend met zijn vriendengroep en bleef dus ook met hem omgaan. het duurde heel lang voor hij over me heen was en nu, sinds 2 maanden.
ben ik verliefd op zijn beste vriend, en dat is eigenlijk ook mijn beste vriend.
hij is ook verliefd op mij, maar hij weet niet wat hij moet doen.
We hebben nog niet gezoend, dat vind hij te lullig voor zijn beste vriend.
Wat nu?;s

xx

Het is een jaar geleden. Die jongen moet er maar mee dealen, als jullie elkaar leuk vinden, gewoon doen. Hij kan jullie echt niet tegenhouden. Iedereen moet door met zijn leven. Heel lullig dat je nu op zijn beste vriend verliefd wordt voor hem, maar dat is dan pech voor hem. Het is jullie leven.

Gewoon doen. Hij is al over je heen, en je gaat nog met hem om. Waarom zou je je daardoor laten tegenhouden?

laatst was mijn ex wel allemaal weer aan het proberen enzo, maar heb er niks mee gedaan.
de beste vriend wil dus niks voordat hij het aan mijn ex gevraagd heeft, mja. denken jullie dat mijn ex ja zou zeggen?;s
ik hoop echt van wel, maar het zou echt extreem kut zijn als hij nee zou zeggen!
ik en mijn crush whappen ook, en de vriendengroep weet het al, op mijn ex na, dus als we avondjes samen doen, als mijn ex er niet bij is, zijn we ook hele avond samen en het voelt zo goed =(

Ik vind het wel stom dat die jongen het niet zou willen als die vriend nee zegt. En waarom die vriend uberhaubt nee zou zeggen. Jouw ex heeft helemaal niks te maken met de relatie tussen jou en jouw crush.

Als jullie elkaar leuk vinden, gewoon doen :slightly_smiling_face:

njaa als mijn beste vriendin iets met mijn ex zou beginnen zou ik wel boos worden’
en niet zo een beetje ook xD
dat is gewoon vies, dus ik zou het wel snappen als je ex boos gaat worden

me crush wil de vriendschap tussen hem en mijn ex niet verbreken.
hij vindt dat vrienden voor vriendin gaat… ;s
snap ik opzich ook wel, maarja.

opzich ben ik ook wel bang dat ik de vriendschap tussen mijn crush en mij verbreek, want we zijn echt allerbeste vrienden.

maar vriendschap is basis van de beste relatie toch?(=
waarschijnlijk gaat mijn crush zondag met me ex praten.
hopelijk kan ik dan maandag met me crush afspreken <3

Het is een jaar later. Ze zijn verliefd op elkaar. Wat bemoeit die jongen zich daarmee? :"D Ik vind dat ze beide het volste recht hebben, de wereld is niet altijd even eerlijk.

@xbadassQ dat is dus waar mijn crush bang voor is ;o

als me ex het nou uit had gemaakt was het zijn eigen schuld geweest dat hij mij kwijt was en dat zijn vriend mij nu had.
maarja, ik heb het ook nog eens uitgemaakt EN het heeft bijna half jaar geduurt voordat me ex over me heen was…

Ik moet zeggen, dat is dan wel echt een goede beste vriend. Als hij het meisje waar hij verliefd op is wil laten gaan voor zijn beste vriend. :"D

het is ook echt een hele lieve jongen (A)

maar me ex maakt echt van de kleinste dingen een drama, daarom heb ik het uitgemaakt ;o
dus de kans is groot dat hij hier ook een drama van maakt ;s

Pff, kun jij anders niet met je ex gaan praten?

dat laat ik mooi over aan me crush (R) hahahaha ;p
ik denk dat hij het eerder van hem aanneemt dan van mij ;s

zouden jullie boos worden als je beste vriendin het met je ex kreeg?
mij zou het persoonlijk niet uitmaken. maarja, dat ben ik.

Nouja, ik weet niet hoe ik me zou voelen. Het ligt er maar net aan hoe ik over mijn ex denk. Als ik hem echt nog zou missen en zij zou het weten dan zou ik wel kwaad zijn.

ik weet niet eens zeker of me ex (J) al over me heen is… ik denk het haast wel, moet toch wel na een jaar? al heeft hij sinds dien nog geen 1 ander meisje gezoend ;o

Misschien kan je crush dat ook wel vragen? Ik zou het niet met zekerheid durven zeggen. Ik was ook aardig gesloopt nadat mijn ex me dumpte. :"D

ik zal het er wel met R over hebben.
dat is wel fijn, omdat het ook me beste vriend is kun je het overal over hebben :slightly_smiling_face:
ik ga nu slapen!
zondag heeft hij waarschijnlijk het gesprek.
ik update nog!!!

Oké, ik ben benieuwd. Veel succes en slaaplekker!

Me ex was niet gekomen, hij moest invallen voor iemand op het werk =( dus de praat datum is weer verzet =(