Hey meiden,
Jullie hebben de titel al gezien.
Ik ben hartstikke verliefd op hem, ik weet haast wel 100% zeker dat hij me ook leuk vind.
Ik heb het met m’n vriendin erover gehad, en ze is woest en in staat om onze vriendschap te verbreken, en ze komt jaloers over als ik het over hem heb.
Ik kan echt niets aan m’n gevoelens doen, die zijn er nu eenmaal voor hem.
Ik merk daarnaast ook dat mijn vriendin slechte dingen over hem uitlaat, zodat ik van gedachten verander en hem niet ga daten.
Ik heb maar besloten om van de situatie weg te lopen, nu heb ik én mijn vriendin verloren én die potentiële Vriend.
Ik weet niet meer wat ik moet doen.
Ik vind dit een walgelijke situatie, want zij heeft al een vriendje, en terwijl ze in een relatie zit heeft ze een stiekeme crush, waar ik dan vervolgens niet mee om mag gaan van haar.
Want oh, dan vergaat de wereld volgens haar. En we zijn nu zo’n 21 jaar oud, allebei. Kinderachtig gedoe, naar mijn mening.
Wat is jullie mening?
Moet ik maar gewoon deze situatie goed praten met m’n vriendin? Of gewoon permanent weglopen?
Ik moest wel huilen trouwens, want zij heeft wél een vriend al.
Ik zie haar gewoon een soort van gelukkig, en ik wilde dat ook zijn met die jongen waar ik verliefd op was.
En ze weerhoud me ervan om hem te Daten, of überhaupt bij hem te zijn omdat zij ook een crush op die jongen heeft, terwijl ze al in een relatie zit.
Alvast bedankt voor de reactiesxx