verliefd op collega

Hey meiden!

Ik zit al een tijdje ergens mee en ik heb echt advies nodig…

Ik heb sinds mei een nieuw bijbaantje, waar ik in de zomervakantie 5 a 6 dagen in de afwas stond. Ondertussen ben ik gepromoveerd naar de bediening waar een hele leuke jongen staat.
Ik heb heel lang het gevoel proberen te negeren, maar het lukt niet. Ik denk namelijk dat ik hem leuk vind. Maar het kan niet omdat we collega’s zijn. En ik ben 16 en hij is gister 25 geworden…

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen… Ik wil het hem wel vertellen maar dat kan heel verkeerd uitpakken…

Kunnen jullie mij alsjeblief helpen?

xx

Je geeft zelf al aan dat het niet kan. Het leeftijdsverschil is te groot en jullie zijn collega’s. Zet hem uit je hoofd.

Waarom is het een probleem dat jullie collega’s zijn?

Ik zou inderdaad ook proberen om hem te gaan vergeten. Het leeftijdsverschil is eigenlijk wel te groot. Zet je gedachten op iets anders en kijk of je hem misschien als een gewone vriend kunt gaan zien. Je kan best eens een praatje met hem maken, je hoeft heus niet helemaal uit zijn buurt te blijven, maar schuif het idee van een relatie met hem wel opzij. Ook is het volgens mij wel lastig om een relatie te hebben met een collega en mag dit bij veel bedrijven ook niet eens, het zorgt voor te veel afleiding van je werk.