Verliefd op collega :s

Heyhey,

Ik heb een probleem. Ik vind een collega me leuk, opzich niet zo’n groot probleem. Maar hij is teamleider van de vulploeg en ik ben cassiere. Hij is 20 en ik ben 17.
En in de vakantie moesten we veel samenwerken, en ik begon hem steeds leuker te vinden. Ik Kreeg het warm als ik hem zag en ik moet altijd lachen om zijn grapjes.
We hebben echt lol samen. En hij is echt aardig. En ik geef hem wel al ‘signalen’ , maar volgens mij zijn jongens blind ofzo… Hij in ieder geval :open_mouth:
Als ik achter de kassa zit en hij komt langs, durf ik hem niet aan te kijken en hij mij ook niet…
Ik wil hem het heel graag vertellen dat ik hem leuk vind, want ik kan hem niet uit mijn hoofd krijgen. En ik wilde het ook laatst zeggen, maar ik kon het niet… Ik wil heel graag weten wat hij van mij vind, maar ik ben bang dat ik een blauwtje loop en als hij mij niet leuk vind, weet ik niet wat mijn andere collega’s zouden zeggen…
Ik weet niet wat ik moet doen,
Hebben jullie tips voor mij?
Alvast dankjulliewel

Zo’n herkenbaar verhaal opzich. Bij ons op het werk (supermarkt) heb ik ook al best wel wat koppeltjes meegemaakt. Maar die jongens zette altijd de eerste stappen.
Misschien als je in gesprek met hem bent vragen of die nog wat leuks gaat doen in het weekend. En ik weet niet of je zijn nummer hebt? Anders hem een keer een berichtje doen met een vraagje over het werk en wie weet denkt die dan van ik heb der nummer! En appt die jou.
Verder weet ik zo niks eigenlijks.

idd ! jekunt hem gewoon heel nonchie mee vragen naar een feest ofzo ?

Hahaha, zo leuk dat je dit nu zegt! Mijn vriend en ik leerden elkaar ook kennen in de supermarkt en ik moest juist alle stappen zetten, omdat hij het niet durfde. :’) Ik ook niet, mja, ik moest iets. :'D

@ TS: add hem op Facebook (of heb je dat al gedaan?) en begin gewoon een keertje een gesprekje met hem. Via FB is het nog niet zo awkward als in het echt. Laat het een beetje gebeuren en ga er niet teveel over nadenken. Dat was toentertijd ook mijn tactiek met mijn vriend (toen was het alleen nog Hyves en MSN i.p.v. Facebook) en dat heeft gewerkt. :’)

Heb precies hetzelfde meegemaakt, hij was 20 en vulploeg teamleider en ik een cassiere van 17. Nah ik heb het erop gewaagd en tegen hem gepraat via fb en het ging eerst goed maar later werd er op werk gezegd dat ik heb probeerde te hosselen dus leer van mijn fout en blijf subtiel. :flushed: :cold_sweat:

Hahah dit ken ik precies. Bij mij is hij 22 en ik 19. Ik ben een keer met hem uitgeweest; want hij was met een ander groepje weg maar uiteindelijk waren we 1 groep geworden. Nu heb ik op fb met hem gepraat en zn nummer gevraagd(die heb ik gekregen), maar er komt niet zoveel uit bij hem. :bored:

En, op het werk praten we niet super veel, want we hebben het altijd super druk en pauzes hebben we maar heel zelden samen.

Let wel op dat niet elk bedrijf het accepteert dat er relaties ontstaan tussen collega’s. Was bij de Plus waar ik werkte ook zo: een jongen van de vulploeg en een meid van de vleeswaren afdeling: of ze moesten de relatie verbreken of 1 van de 2 moest weg… (ze waren toen beide 20). Heel raar…

Ik zou hem, zoals hierboven ook al gezegd, toevoegen op Facebook en hier een gesprekje beginnen. Desnoods vraag je na een tijdje (als het gesprek lekker loopt) of je z’n nummer mag omdat praten via Whatsapp wat makkelijker gaat dan via Facebook.

Vervolgens kun je misschien makkelijker hints geven via Whatsapp en 'm eens vragen om iets leuks te gaan doen in het weekend?