verliefd op chace???

oke, ikweet zeker dat jullie me nu vierkant gaan uitlachen, en dat snap ik ook best. maar ik ben radeloos.

elke keer als ik Chace Crawford op tv zie, krijg ik vlinders in mn buik, toen hij net bij gossipgirl met blair zoende, kreeg ik tranen in mn ogen, ben ik verliefd op hem, of gewoon een hele grote fan?
ikweet het echt niet, help me please :frowning_face: :frowning_face: :frowning_face:

Ik denk een hele grote fan :’) je kan niet verliefd zijn op iemand die je niet eens echt kent. Misschien is hij in het echt wel de grootste asshole die er rond loopt?

Ik werd ook verliefd op een jongen die ik totaal niet kende. Hij zit een klas hoger dan ik. En zelfs nadat ik wist dat hij een ass hole was bleef ik een paar maanden verliefd op hem. En ik vind hem nogsteeds een uitermate smakelijke jongen om te zien :slightly_smiling_face:

Precies . :slightly_smiling_face:

Ik hoop voor je dat je een hele grote fan bent. Beetje onbereikbare jongen he! :wink:.

ach, volgens mij is iedereen hier -including me- een beetje erg verliefd op Chace ^^
en Ed, en Penn, en vergeet ik nog iemand? xD

je kan volgens mij niet echt ‘verliefd’ zijn op iemand van tv.
niks mis mee toch als je hem gewoon ontzettend knap & lief en… vind :grinning:

ik vind de halve gossip girl cast best wel oké.
en de halve prisonbreak cast
en de 90210 cast mag er ook wel wezen :kissing:

Ik denk dat je gewoon een gigantische celeb-crush op hem hebt, daar heb ik ook nogal vaak last van, haha (:

Kindertjes, het zijn de hormonen :tipping_hand_man:

Daar ben ik het mee eens

Het is gewoon een fase, ik vind Jared Padalecki een onwijjss lekkerding, maar ik blijf realistisch. Misschien is het wel een zak in het echt, is ie helemaal niet aardig, zulke mannen blijven toch onbereikbaar voor meiden met een crush. Je komt er wel weer bovenop (:

Ik denk niet dat je verliefd bent op hem, ik denk dat je hem gewoon een superlekkerding vindt. xD