Verliefd op buurjongen... VOOR DE 2de KEER!!

Haaii,
Ik ben nieuw hier, ik kom echt al heel lang op deze site… Maar nu heb ik toch maar een account aangemaakt want ik heb (vind ik zelf) een heel groot probleem…

Ik ben twee jaar geleden heel erg verliefd geworden op mn buurjongen. Ik was toen 12 en zat in groep 8. In die zomer vakantie zijn onze moeders heel goed bevriend geraakt en onze broetjes ook. Dus ik ging heel vaak met hem mee naar het zwembad,of het strand, of naar hun vakantie huisje. In die zomer zijn er hele goede vrienden geworden. Na de vakantie gingen we naar de zelfde middelbare school, alleen in andere klassen. Toen ik mijn nieuwe vriendinnen vertelde over hem moedigde ze me aan om het hem te vertellen. Ze waren namelijk zeker dat hij mij ook leuk vond. Nou niet dus, toen ik hem (via mail) heb verteld dat ik hem leuk vond reageerde hij heel lief, maar ook heel duidelijk dat hij mij niet leuk vond. Ik heb hem de maanden daarna ontlopen uit schaamte. Een maand daarna had ik me er bij neergelegd en durfte ik weer tegen hem te praten, maar we zijn nooit egt meer vrienden geworden.

Maar sinds ongeveer een maand merk ik steeds vaker weer dat ik hem gewoon heel lief en leuk en knap vind. En elke keer als hij praat met een ander meisje word ik helemaal jaloers…
Maar ik durf egt niet meer tegen hem te zeggen dat ik hem leuk vind, ik zou gewoon om zn misnt vrienden worden, net als twee jaar geleden. Maar hoe zorg ik er voor dat dat gebeurd? Tips graag, want ik ben hopeloos en weet egt niet goed wat ik nu moet doen😁

Xxx