Verliefd op broer van mijn vriendin :S

Hoi iedereen,
Ik ben er sinds kort achtergekomen dat ik op de broer van mijn vriendin ben. Ik wil het wel tegen haar zeggen maar… moet ik dat nou wel doen. Ik bedoel, zou ze me raar gaan vinden ofzo? wat denken jullie? Ik kan er met niemand anders over praten, want ik ben bang dat mijn andere vriendinnen erom gaan lachen omdat zij hem ook kennen. Wat zal ik doen?

Waarom zou ze het raar vinden? het is toch ook maar gewoon een jongen, en voor jou is het dan een speciale jongen. ik snap wel dat je bang bent voor de reacties. maar als je er met je vriendin over praat en zij vindt het alleen maar leuk voor je is het toch goed. het is even doorzetten .

xxxx

Ik zou het voorlopig gewoon voor je zelf houden, en als je er dan over een tijdje achterkomt dat het toch wel echt serieus is naar een andere vriendin stappen.
Is er trouwens een kans dat het ooit wat wordt, dat hij je ziet staan of niet? Als dat niet zo is zou ik het sowieso voor me houden.

Maar succes ermee.

Is ze een goede vriendin?
In jouw plaats zou ik het pas aan haar vertellen als die broer jou ook ziet zitten, want meestal kijken die niet naar de vriendinnetjes van hun zus. (meestal)

ben ik het mee eens
maar je moet niet verbaast zijn als je vriendin het raar vind ofzo
ik zou zelf ook niet weten hoe ik zou reageren als een vriendin aan mij zou vertellen, dat ze één van mijn broers leuk vindt.

ik denk dat het heel lullig kan zijn voor je vriendin, zeker omdat zij heel vaak niet begrijpen wat je in ze ziet, omdat het haar broer is. Ze zit elke dag met hem, maakt zijn slechte kanten ook mee en alles. je moet het haar gewoon uitleggen, maar je kan idd misschien beter ff wachten tot je zeker weet dat dit langere tijd is. En misschien kan je er wel achter komen of die jongen ook wat voor jou voelt?

Het is mijn beste vriendin. We praten best wel veel over verliefd zijn enzo. Ik weet het altijd als zij verliefd is op iemand en zij ook van mij.
Ik ging laatst een weekje mee op vakantie met mijn vriendin en haar broer ging natuurlijk ook mee. Toen maakte mijn vriendin een keer grapje over dat ik verliefd was op haar broer en dat het misschien wel weederzijds was. Ik ontkende maar haar broer zei niks.