Verliefd op broer van beste vriendin :(

Bereid je maar vast voor want dit wordt een heel verhaal

Ik ben verliefd geworden op de broer van mijn beste vriendin :cold_sweat: . Ik noem hem even Dylan.
Het begon allemaal toen ik mijn beste vriendin ontmoette, ongeveer 4 jaar geleden.
We konden het al gauw heel goed met elkaar vinden dus spraken we vaak af. Het enige probleem was dat zij in een ander dorp woonde, en ik dus 45 minuten moest fietsen. Daarom gingen we eigenlijk altijd logeren. We gaan eigelijk ook altijd bij haar, omdat ik het bij mij niet leuk vind. Al de eerste keer dat ik bij haar was voelde ik me aangetrokken tot Dylan (dat klinkt heel raar iknow, maar het was zo) wat best vreemd was, want hij is totaal niet wat ik verwachte van iemand die ik leuk zou vinden. Wel is hij heel knap en aardig, al praatte hij niet met mij. Hij is ook 3 jaar ouder, maar bij hun in de familie zijn alle mannen met jongere vrouwen.
Hoe vaker ik bij mijn beste vriendin logeerde, hoe meer ik begon te voelen voor hem. Ik zag hem ook soms kijken naar mij en als ik wat zei lachte hij soms ook hard. Toen ik hem ooit een keer op school zag, en hij mij een hoofdknikje gaf, ontplofde er iets in mij. Ik wist dat ik vanaf toen écht verliefd werd.
Op een keer bleef ik weer bij hun slapen, omdat er toen kermis en een feest was. Toen stond ik op een begeven moment alleen met Dylan, en het was best awkward maar we hebben wel wat gepraat. Telkens als mijn beste vriendin en ik in de buurt van hem kwamen, kwam hij naar ons toe en vroeg aan mij: ‘En, ben je al aangeschoten?’. voor de grap, want hij mocht al drinken en ik niet. Toen ik weer alleen met hem stond, bood hij me aan uit zijn glas wat te drinken en dat heb ik gedaan en toen gingen we heel hard meezingen met de muziek. Het was heel gezellig.
Ik denk dat hij mij toen ook leuk begon te vinden, want op school zei hij toen vaak en blij hoi en als ik bij hun bleef slapen kwam hij er ook soms bij zitten. Maar als ik bij mijn beste vriendin ben, durf ik niet meer tegen hem te praten, want ik ben bang dat óf ik iets verkeerds zeg en het verpest bij hem, óf mijn beste vriendin door heeft dat ik met hem flirt. Maar ik zie hem ook eigenlijk nooit alleen, dus wanneer kan ik dat met hem praten?
Hun moeder is wel heel aardig, en ze probeert mij en Dylan een beetje te koppelen. Ik hoop dat ze dat doet omdat ze doorheeft dat hij mij ook mag. Maar wat ze doet, maakt het alleen maar meer awkward. Voorbeeld: We zaten te ontbijten en toen zei ze dat Dylan en rijke vrouw zoekt en vervolgens tegen mij, jij wordt toch ook rijk? En ze heeft ook al tegen mij gezegd dat ik goedggekeurd ben :flushed: .
Maar de laatste tijd zegt Dylan minder hoi tegen me. Ik heb het gevoel dat hij het te veel moeite vind om dat ik steeds minder durf te praten (want ik vind hem steeds leuker).
Hij probeert nog wel met mij te praten maar dan lach ik meestal alleen maar.
Ik slaap ook heel slecht en denk dat het hiermee te maken heeft. Ik denk alleen maar aan hem. Daar wordt ik ook weer onzeker van en dat reageer ik weer af op mijn zussen. Dylan en mijn beste vriendin zijn dat ook niet het soort mensen dat zegt dat ze je mogen en dat je belangrijk voor ze bent. Hoe moet ik dat ooit weten of hij me leuk vind? En hij heeft ook nog nooit een vriendin gehad, of gezoend en ik ben bang dat ik niet ben wat hij zoekt.
Dankje voor het lezen, dit moest er echt even uit.

Nog even erbij: ik ben 15 en en half en hij is net paar dagen 18 dus ik vind mezelf ook
nog een beetje jong.

Met je crush praten is altijd beetje awkward. Relax, ik wed dat hij het veel leuker vindt als hij met je kan kletsen. Zeg zelf eens hoi en lach dan naar hem.
Je weet niet wat hij zoekt in een meisje? Als jullie eenmaal een beetje kletsen probeer dan op een grappige manier te vragen wat zijn type is.
Begin zeg maar als een grapje, en vraag dan beetje (onopvallend) door.
Let er dan wel op dat je je niet opeens gaat voordoen als iemand anders, blijf jezelf.

Leeftijd kan uitmaken, maar soms ook niet. Dus zoek dat voor jezelf een beetje uit.
Leer hem eerst wat beter kennen door te kletsen, neem de tijd.

succes meid