Verliefd op broer van beste vriendin

Hey iedereen,
Ik ben verliefd op de broer van mijn beste vriendin.
Ooit zei m’n vriendin dat ze de berichten van haar broer had gelezen ik vroeg toen of het interessant was en daarna was ze heel stil geworden.
soms zie ik hem naar mij kijken en hij heeft ooit eens met m’n vriendin haar gsm berichten gestuurd naar mij. En ooit zei hij iets tegen mij ik trok toen een raar gezicht en toen zag ik een lach op zijn gezicht.
Wat moet ik nu doen? Zou ik het zeggen?
En zou hij ook op mij zijn?
Kunnen jullie mij raad geven?

Verliefd zijn is niet iets wat je kan negeren. Ookal is het de broer van je beste vriendin. Het kan heel erg moeilijk zijn bij het begin en onwennig, maar praat er wel eerlijk over met je vriendin.

Ik weet niet of je het zou zeggen, als je er mee zit wel. Maar niet als dit je vriendschap verpest.

Je kan het beste wel tegen je vriendin zeggen als je hem echt leuk vindt. Het is niet echt prettig als ze er later achter komt door een gesprek van jullie te lezen of zoiets

Inderdaad eerst met je vriendin over hebben. Je kan beter eerlijk zijn vanaf het begin dan jullie vriendschap op het spel zetten. Wanneer ze achter jullie staat, kan ze je misschien zelfs een beetje helpen!