Verliefd op Breivik (klikken)

Nee meiden jullie hoeven niet bang te zijn ik ben niet op Breivik

Dit is naar aanleiding van een nieuws artikel

http://www.powned.tv/nieu…fd_op_anders_breivik.html

Ik vind dit echt raar die vent is raar en gek en dan zijn er vrouwen die hem beter willen maken kan dit zelf nooit begrijpen. Ze moeten iemand van hun eigen nivo zoeken. Vreemd dat hij misschien vroeger bijna nooit aandacht kreeg en nu heel veel post krijgt!! Altijd denk ik waarom er zulke vrouwen zijn.

Waar gaat het heen met de wereld, werkelijk. Die vent spoort niet, maar die vrouwen evengoed niet.

Ten eerste: achja, dit gebeurt altijd. Hier kun je niet om heen en valt ook niet over te discussiëren.
Ten tweede: controleer dingen die je post, er klopt echt geen zak van wat je zegt.

Hoe bedoel je faalhaasje?

http://www.rtvutrecht.nl/…evangenis-nieuwegein.html ook als zo dom wie wil nou in de gevangenis trouwen?

ja waar gaat het heen?

welke dingen kloppen er dan niet @ faalhaasje?

Dit gebeurd inderdaad vaker, zoals bij Joran van der Sloot etc. Helaas maarja.

‘altijd denk ik waarom er zulke vrouwen zijn’ bijv. je zinnen kloppen gewoon qua nederlandse taal regels niet. dat is niet erg, maar het komt wel slordig over.

¬¬

Weird. :’)

Ik denk altijd waarom er zulke vrouwen zijn

ik schaam me soms echt dood dat ik van het vrouwelijke geslacht ben

Kijk nou naar de bron. Denk je dat dit een goede bron is? Nee. dus misschien is de tekst wel nep of overdreven.

Dat heb je ook bij Joran van der Sloot die krijgt ook veel liefdesbrieven. Maar ik kan Joran idd niet vergelelijken met breivik maar aan de andere kant zie ik joran wel als een moordenaar.

Dutroux ook.

Weet je, ik werd echt boos op de TS toen ik de titel las. Maar gelukkig ben je niet zelf verliefd op hem. :’)
Ik vind het echt ziek. Wat die man gedaan heeft is vreselijk, hoe kan je nou verliefd op hem worden?

Was dat niet één of andere geestesziekte, dat je altijd verliefd word op criminelen?

Zieke mensen. Ik krijg al de kriebels als ik nog maar terugdenk aan de nieuwsberichten en reportages die ik gezien heb over zijn verschrikkelijke, gruwelijke wandaden. Dat je over zo iemand zelfs nog maar iets positief kan denken.

Dat klopt ook niet. Een juiste zin is: ik vraag me altijd af waarom er vrouwen met zulke gevoelens en gedachten zijn.

-