Verliefd op beste vriend

Vandaag was ik bij mijn beste vriend. Ik voel me best tot hem aangetrokken. Maar hij doet ook alle dingen die ‘koppels’ ook zouden doen behalve zoenen. Maar knuffelen en bijelkaar liggen en stoeien plus met elkaar dansen doet ie als geen ander. Ik vind ook best dat je gewoon bevriend moet kunnen zijn met een jongen maar hij heeft me echt een verkeerde indruk gegeven want hij zegt dat hij me niet leuk vind. Ik heb gezegd dat ik hem ook niet leuk vind. Want ja anders raak ik de vriendschap misschien ook kwijt. Alleen wat moet ik nou , ik voel me best afgewezen want we hadden echt een leuke dag. Ik zit er best wel mee. En ik vraag me af of hij dan bij iedere goede vriendin zo doet? Want het enige dat ik miste was een kus. Verder leek het 100% alsof we een stel waren.

Wat moet ik …

Xo

Je kan het beste gewoon eerlijk zijn tegen hem, misschien denkt hij hetzelfde en zegt hij daarom dat hij je niet leuk vind. Het kan natuurlijk ook zijn dat hij je echt niet leuk vind maar dan is zijn gedrag inderdaad een beetje vreemd.

Ik zou het gewoon zeggen en als hij dan zegt dat hij je inderdaad echt niet leuk vind dan moet je ook gewoon aangeven dat hij zijn gedrag moet veranderen want dat laat een andere indruk bij je achter

Dat is indd het beste, alleen hij heeft hetzelfde gehad met mijn beste vriendin. Toen kregen ze ruzie en het is nooit meer hetzelfde geworden. Misschien is hij bang weer een blauwtje te lopen? Maar aan de andere kant. Hij heeft gewoon best veel meisjes vrienden en hij zei dat hij iemand die hij nog maar net kende leuk vond dus denk het niet alleen voel me best wel rot want ik vind hem echt leuk maargoed ik moet er mee leren leven denk ik dan?

Ik zou inderdaad ook eerlijk zijn. Veel meiden zijn bang om de vriendschap te verpesten of bang dat er iets verandert. Maar op het moment dat je hem leuk begon te vinden is er al iets veranderd. En ik denk dat het ook moeilijk wordt om de vriendschap hetzelfde te houden als jij hem eigenlijk leuk vindt - dan kwel je jezelf als het ware.

helemaal mee eens!

Gewoon eerlijk zijn. Ik zat precies in dezelfde situatie met mijn beste vriend. Bij mij pakte het heel goed uit en hij is op dit moment mijn vriend.
Het risico is er wel dat het bij jou anders zou kunnen lopen.

Ik denk namelijk echt dat hij mij niet leuk vind. Ik kan het wel zeggen maar dan doe ik mezelf alleen nog meer pijn. Alleen vind het gewoon raar dat ie met me knuffeld, Op zijn bed. Stoeid en al dat soort dingen. Alsof ie denkt dat het allemaal maar kan?

Hij zou me wel leuk kunnen vinden maar waarom zou hij dan zeggen dat het niet zo is en hij iemand die hij net kent leuk vind? Beetje raar :bored:

ik denk dat de enige manier om erachter te komen of hij verliefd op je is, is door het te vragen