verliefd op beste vriend

hy meiden, ik ben verliefd op een jongen waar ik al bijna een jaar elke dag mee chat. we praten niet zoveel in het echt omdat onze vrienden daar dan bij staan.ik denk dat hij ook verliefd is op mij want hij geeft vaak subtiele hints . het probleem is dat ik bindingsangst heb en dat ik het absoluut niet durf aanvragen. ik wil hem wel een kans geven als mijn vriendje. ik ben gewoon zo bang om mijn gevoelens te uiten en ik ben bang om hem als vriend te verliezen. zijn vrienden vinden mij ook absoluut niet leuk en ik ben zoo bang dat zij altijd tussen ons in zullen staan . wat moet ik doen ? help me aub

Heb ik ook juist hetzelfde…
Srr geen tips

Ik denk dat je extra tijd met hem moet maken, ga leuke dingen doen ponder t mom van de vriendschap en kijk of het goed voelt voor jou. Met een tijd kan het altijd groeien!

Ik ken een stel dat een jongen die was onwijs verliefd op haar, ze bleven met elkaar omgaan en nu zitten ze in een superleuke relatie. top stelletje vind ik het!
Doe het rustig aan en probeer het niet gelijk een naam te geven :wink: lijkt me ook prettiger voor jou i.v.m je bindingsangst.

ik zal proberen meer tijd met hem door te brengen ,bedankt voor je tip :slightly_smiling_face:

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt, ik werd gek van het gevoel en ik heb toegegeven dat ik hem leuk vond. Hij heeft zelf ook bindingsangst, dus hij zei dat hij tijd nodig had. We zijn gewoon beste vrienden gebleven, en misschien is dit uiteindelijk wel beter zo.
Ik zou het toegeven, dan ben je van dit gevoel af, en ook aangeven wat je hier zegt over je bindingsangst maar dat je hem wel als vriend zit zitten maar je onzeker voelt over zijn vrienden. Als hij echt een goede vriend is heeft hij hier begrip voor!

Ik denk dat je gelijk hebt. ik zal proberen het toe te geven en dan zie ik wel hoe hij reageert. ik hoop echt dat we vrienden kunnen blijven. hij betekend zoveel voor me en ik moet mijn gevoelens niet opkroppen. ik hoop dat ik het over men hart zal krijgen om het hem te vertellen

Misschien kun je een keer afspreken? Misschien zoent hij je dan, en dan weet je sowiezo zeker dat hij je leuk vind en kan je hem vragen? :flushed:

ik zal eens afspreken met hem :slightly_smiling_face: