Verliefd op beste vriend van ex

Hoi ! Ik heb zo’n voorgevoel dat dit een lang verhaal gaat worden maar ik zal proberen het zo kort mogelijk te houden.

Ik ben dus verliefd op de beste vriend van mijn ex. En hij is ook op mij. Alleen wil hij niet samen zijn met mij omdat hij zijn beste vriend niet wil kwetsen en kwijtraken omdat hij nog steeds (na een jaar) verliefd is op mij. En hij wilt het ook niet in het geheim doen… Maar ik ben normaal iemand die zo iets heeft van ‘naja, genoeg andere vissen in de zee’ maar nu houden mijn gedachten me zeg maar ‘tegen’ omdat ik hem echt graag zie… En hij is zelf ook een jongen die graag met andere meisjes ‘bezig’ is zeg maar (vriendschappelijk wel maar toch een beetje meer, zoals handjes vasthouden en ‘schat’ zeggen…) en ik kan er niet zo goed tegen… Iemand een idee wat ik kan/moet doen? :grinning:

Bedankt alvast voor het lezen! x

Als je er echt voor wilt gaan, moet je het gewoon doen. Natuurlijk is het moeilijk omdat het de beste vriend van je ex is, maar ik denk dat je ex jou en z’n vriend ook het beste zou moeten gunnen als jullie echt verliefd op elkaar zijn. :slightly_smiling_face:

ik zou een goed gesprek gaan voeren met je ex en het hem uitleggen, hij begrijp het vast wel. mocht het jou wat worden tussen jou en die beste vriend doe dan wel een beetje voorzichtig en ga niet voor de neus van je ex uitgebreid zitten zoenen en klef doen. want dan word het pijnlijk.
het zou natuurlijk zonde zijn als je de ‘ware’ laat lopen(miss is hij dat) om dat het de beste vriend van je ex is!

ik zou eerst met je ‘‘crush’’ er over gaan praten en hoeveel jullie voor elkaar voelen…
daarna zou ik inderdaad wel met je ex erover praten!
ik vind niet dat het jullie tegen moet houden vanwege je ex, hijbegrijpt ook vast wel dat jij ooit iemand zel tegen komen en als hij echt nog van je houd gunt hij je ook alle geluk…
dus ik zou zeggen ga er voor, je moet doe waar je jezelf hetbeste bij voelt!

laat je even weten hoe het is afgelopen?xx