Heeii,
Ik heb al bijna 9(!) jaar een beste vriend, ik woonde eerst in Flevoland. Daar woonde hij 2 huizen verderop. We zijn echt al sinds mijn 5e met elkaar op getrokken. Echt elke dag. Totdat ik op mijn 12e verhuisde naar Brabant. 7,bijna 8 jaren beste vrienden, en nu moest ik 150km verderop gaan wonen! Ik was niet bang voor onze vriendschap, die zal blijven =)
We spraken veel af, logeerden regelmatig, en ik zie hem ong. 1x in de 2 maanden. Dan is er ook echt niks wat onvertrouwd is. Het is alsof ik hem dan gewoon gisteren nog gezien heb. Nu, ruim 2 jaar later heb ik nog steeds heel goed contact met hem. We zijn bijna 14(schelen 1 week xD) en ik ben eigenlijk gek op hem, als vrienden, maar ook als liefde. Nou ben ik al een poosje verliefd en ik heb het hem ook duidelijk proberen te maken. Helaas werd het vakantie en weer een paar weken geen contact gehad. Maar dat is wel vaker zo in onze vriendschap. Periodes dat we echt elke dag bellen\msnen\smsen en dan ineens 1 maand niet. Maar toch we nemen het elkaar nooit kwalijk en laten elkaar vrij.
Nou ben ik bang om het gewoon tegen hem te zeggen. Maar over 2 weken komt hij naar mij toe en die week erop is het valentijn. Ik wil gewoon even een beetje laten merken dat ik hem leuk vind en dan met valentijn een lief kaartje sturen met een foto van ons samen toen we 5 waren =)
is dat een goed idee? verder heeft iemand nog tips?
Ik ben bang dat onze vriendschap als het niet wederzijds is heel erg veranderd. kapot zal hij niet gaan denk ik.
xxxx