Verliefd op beste vriend help!

hooi
ik weet niet meer wat ik moet doen, de ex van mijn (toen) beste vriendin is nu mijn beste vriend.
we spreken elkaar veel online maar niet in het echt heel veel van hij is 3 jaar ouder. (dat vinden we beide niet uitmaken)
ik ben er achter gekomen dat ik verliefd op hem ben, ik weet niet wat ik moet doen!
kunnen jullie me helpen?
xxxxx

gewoon zoenen?

ik ben 15 hij 18 & ik vind het weer lullig voor mijn vriendin het is wel haar ex en ze zeggen toch altijd dat je daar nooit mee moet nemen ofzo iets?
hoow
xxx

-

Ik weet niet wat die beste vriend over jou denkt, vindt hij jou ok leuk denk je? Ik heb namelijk het omgekeerde: mijn beste vriend bleek mij leuk te vinden en dat heeft geleid tot een veel minder hechte vriendschap.
Ook je ex-beste-vriendin zal het denk ik inderdaad niet leuk vinden… Ik zou er zelf persoonlijk dus niets mee doen en het loslaten óf er eerst een beetje achter komen wat hij van jou vindt. Maar niet via msn

Maar ik denk (als ik naar mezelf en m’n beste vriend kijk) dat je het het beste uit je hoofd kunt zetten, ook al is het heel lastig!

Als je echt fikse ruzie met haar had en zij had je iets aangedaan dan zou ik zeggen alle remmen los. Als je nog wel vriendinnen met haar bent, maakt niet uit of het beste is of niet, dan zou ik het toch echt niet doen. Dat is geheid drama. Al zegt ze er niks over…

het probleem is dat die vriendin me niks aangedaan heeft maar ze vind het niet leuk als ik met hem neem, dat snap ik wel.
hij vind mij ook leuk dat heeft die gezegt(niet via msn)

xxx

Niet doen!

1. Het is de ex van je beste vriendin.
  2. Het is je beste vriend.

Wel doen?

1. Als je beste vriendin het goed vind.
  2. Als hij jou ook erg leuk vind en je zeker weet dat het goed is.