VERLIEFD OP BEROEMDHEID DOOR FOTO

hallo,

wij kennen een meisje en die is verliefd op Bill van tokio hotel
ze kent hem alleen van foto’s, tv en interviews
ze ziet haar hele toekomst al met hem samen
wij vinde dit heel vreemd
hoe kan je verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gesproken, en allemeel maar foto’s van gezien hebt??

Haha, dat kan echt niet, dream on… :stuck_out_tongue:
Hoe je op iemand verliefd kan worden door alleen maar foto’s te zien? Misschien omdat ze hem zó knap vindt, en dat 'ie door interviews lief overkomt ofzo? Ik snap het hele idee van verliefd worden op Bill van TH al niet, haha! :stuck_out_tongue:

zucht… waar gaat de wereld heen…

hoe bedoel je ?

aaah, bill! ._. naja, ik zag dat best lang geleden bij DR.PHILL, zo’n meisje was helemaal verliefd op Jay-Z, ze stalkte hem enzo. naja, je vriendin weet tog zelf ook wel dat er geen toekomst met hem samen bestaat?! (ja oke, de kans ik er wel, maar die is echt 00,00000000000000000001%)

haha, grappig
dromen mag maar als je hele leven om hem draait is het gewoon ziek.

its called obsession;) dromen is wel ok natuurlijk, die mannetjes zijn allemaal gebaseerd op sexsymbols, maar god draai je hele leven er niet omheen… das gewoon ENG!

erover dromen kan ja, maar hele toekomst zien vind ik wat overdreven, die kans is zo klein…

Haha wat een grap weet ze uberhoapt wel wat verlieft inhoud dan xD

Oke sorry voor dat haha maar tis gewoon grappig, ik ben het met Bushbabiii eens dat is obsessie niet verlieft hoor :stuck_out_tongue:

zal wel een schaap zijn dan

Als je bill kent van TH … ooit hem gezien hebt, dan weet je wel wat ik bedoel

het enige leuke aan die Bill is dat je zijn make-up kan lenen als je je eigen make-up vergeten bent… en hij heeft vast ook wat jurkjes in de kast hangen ofzo

Und Bill is waarschijnlijk ook ghanz gek op braadworsten :wink:

Natuurlijk denk je bij sommige celebs weleens van: oeh daar wil ik wel een beschuitje mee eten, maar dat zijn gewoon fantasieen waarvan je weet dat het gewoon nep is.

Ik ken n meisje die was vroeger verliefd op vegita van draggonball Z WHAHAHAHHAHA XD!

het kan best
maargoed ik vind het best vreemd
als je op zo iemand verliefd, wordt. zie je liefde blijkbaar heel anders dan dat het werkelijk is
liefde gaat niet alleen om uiterlijk, vooral ook om innerlijk.
en nee, iemand’s innerlijk kun je niet kennen door intervieuws en meningen van andere. die moet je zelf ontdekken.

Ik vind raar.

Het kan best hoor. Ik werd verliefd op mn ex zonder elkaar eerst gezien te hebben? Het is dan geen beroemdheid maargoed. Ik heb ook wel mijn fantasieën hoor, met beroemdheden. Ik zou bijvoorbeeld makkelijk een leven met Brandon Lee [bekend van The Crow, Rapid Fire, zoon van Bruce Lee] kunnen wensen! :flushed:

Nja dat kan, maar ik zou het geen verliefdheid kunnen noemen. Dat meisje is verliefd wat ze van Bill kent, van interviews, filmpjes en foto’s. Ze kent hem niet echt, hij kan net zo goed heel anders zijn van binnen maar gewoon niet zo overkomen/dat niet zeggen bij interviews of whatever.
Dat weet ze zelf vast ook wel, maar dat wil ze niet accepteren. :’)

Och, dat gaat vanzelf over. Ieder meisje is toen ze jong was/is toch wel eens ‘‘verliefd’’ geweest op een celeb? Die beseft echt wel 'n keer dat 't niets wordt hoor :wink:
xx
Charlotte

Het zou kunnen ja, maar in dit geval is het onmogelijk om ook maar verliefd te zijn, lees; Bill.