Verliefd op 3 jongens

Hee meiden,
ik heb echt jullie hulp nodig…
Ik ken 3 hele lieve jongens en ik ben op alle 3 verliefd, wat moet ik nou doen?

jongen 1; heb ik 2 jaar een relatie mee gehad en het voelt allemaal wel vertrouwd en wil samenwonen met mij.
jongen 2; heb ik 6 weken mee gehad en dat was ook een geweldige tijd.
jongen 3; praat ik heel vaak mee op whatsapp en wil echt een toekomst met mij.

Kunnen jullie alsjeblieft helpen ? ? ? ?

xxxxxxxx

Hoe oud ben je?
Ik denk trouwens dat je op geen van alle verliefd bent, anders twijfelde je niet.

Maargoed, ik zou nog eens goed nadenken over de redenen waarom het uitging met jongen 1 & 2, een ex is niet voor niets een ex (in de meeste gevallen).

:woman_facepalming:

Ja precies wat xJupiterrising zegt; een ex is voor niks een ex en daarbij is jongen 2 de vriend van je vriendin… Denk dat je iig niet met hem zou moeten gaan aangezien jullie maar 6 weken met elkaar hebben gehad
Ga eerst bij jezelf af wat je precies zo leuk vindt aan die jongens en of je niet toevallig verliefd bent op het idee van verliefd zijn en niet echt op de jongens
Leuk dat je met jongen nummer 3 goed kan praten en zulke dingen zegt maar laat je er niet te diep in slepen. Hij moet niet alleen woorden maar ook daden laten zien!

Je kan niet verliefd zijn op 3 jongens. Net als xJupiterrising al zei.

Je bent niet verliefd op die jongens.
Je bent verliefd op de aandacht die je krijgt van hen.

Dit. Je kunt gewoon niet verliefd zijn op 3 jongens tegelijk.

misschien moet je het allemaal even laten rusten en ik zou de 3de nemen want zoals johnny dep zou zeggen ,als je echt van de eerste of tweede hield , zou je niet gevallen zijn op de derde. Maar misschien ‘denk’ je ook gewoon dat je verliefd bent op alledrie maar misschien is het zo’n tijdelijke ‘crush’ omdat je ze gewoon leuk vind…dat betekent niet dat je er echt van houdt of je er echt verliefd op bent he ;)je moet eerst uitmaken voor jezelf of je wel echt verliefd bent of niet…

Wat zielig voor die jongens dat ze verliefd zijn op jou! :nauseated_face:
Samenwonen…Sure. Bij je ouders zeker?

dit is mijn advies:

If you think you are in love with 3 boys, choose the 3d one, because you never fail in love with the 3d one if you loved the 1st one.

:wink:

Mijn advies voor jou; leer engels typen. :wink:

Haha praten op whatsapp is wel een goede basis voor een toekomst samen, ik zou voor jongen 3 gaan :'D

Hahahahahah jaaaaa doeeeeeee (’;

Okeeeuuu.
Eerst had je een vriend met problemen, toen ‘lukte de seks’ niet en nu ben je ineens verliefd op 3 jongens?

Get a life.

Same thoughts :'D

Je kan gewoon niet verliefd zijn op drie jongens tegelijk, echt gewoon niet .

Dit! Hahah.

Misschien moet je geen van deze jongens ‘kiezen’ en wachten tot je serieus iemand vindt. Als je echt verliefd zou zijn, hoefde je niet te twijfelen en hoef je zeker geen ander. But that’s me, dus misschien kan je ook alledrie doen. :roll_eyes: