Verliefd op 3 jongens, help!

Hoiiiiii,

Ik ben Emeli en ik heb een probleem, een groot probleem kun je wel zeggen! Ik ben namelijk verliefd op drie jongens tegelijk! Eentje zit bij mij in de klas, de ander zat vorig jaar in mn klas en de derde is eigenlijk de grootste pestkop van de school, ik denk dan ook dat ik bij die laatste meer verliefd ben op zn uiterlijk dan op zn innerlijk… Dus de laatste valt af. Dan zijn het er nog maar twee dus…
Ik weet echt niet wat ik moet doen, is dit normaal en heeft iemand anders dit ook?
Het is best raar, op de basisschool was ik bijna nooit verliefd en nu zit ik in de 2e en hoppa, 3 tegelijk!
Kan iemand mij please tips geven??

XXX Emeli

Je bent niet verliefd je vind ze leuk als je echt verliefd was was je wel op1 jongen en niet op drie

Ik weet het zeker dat ik verliefd ben, als ik ze zie krijg ik kriebels in mn buik enzo en ik denk de hele dag aan ze, ik vind het zo vervelend dat ik ze alledrie leuk vind! Al vind ik de pestkop niet helemaal leuk, alleen zn uiterlijk…

Als je bij die pestkop alleen zn uiterlijk leuk vindt, ben je niet verliefd op hem. Das al 1 minder. Trouwens, je kan niet ‘‘kiezen’’ het is heel simpel, of ze vinden je allemaal helemaal niks. Of 1tje vindt jou misschien leuk.

Btw, je doet alsof ze je allemaal al leuk vinden. :bored:

Ja dat is waar dan zijn het er eigenlijk twee…
Met dat kiezen bedoel ik niet dat ik er al zeker van ben dat zij me leuk vinden hoor, ik wil gewoon niet dan aan de ene denken en dan aan de andere en dan denken dat ik de een ga vragen en dan weer de ander…
Ik hoef ook niet per se een relatie maar het is zo verwarrend als je op 2 (of 3 als je uiterlijk mee telt) personen verliefd bent…

heb het bericht wat veranderd helemaal bovenaan ^^

Je bent hier zo te lezen nog veel te jong voor.
Als je echt verliefd zou zijn, klaar voor een relatie, dan zou je er wel één hebben en niet meerdere. Maar inderdaad, je bent jong, nieuwsgierig en je hormonen gaan een beetje opspelen en geniet er lekker van! Het is een fijn gevoel en wie weet komt er bij iemand iets uit. Maar ga niet kiezen. Praat wat meer met ze, dan merk je vanzelf of er een klik is en of er één van de twee is waarmee het meer zou kunnen worden. En je zegt zelf dat hij de grootste pestkop is. Zou jij willen dat andere mensen zeggen, ‘ja zij heeft met de pestkop’. Denk daar ook even over na :slightly_smiling_face:

Je bent niet verliefd.

Ja misschien ben ik wel iets te jong maar het is wel kut…

Maar zoals ik al zei, geniet lekker van het gevoel!
Leer ze beter kennen en wie weet komt er wel iets moois uit. Ik bedoel alleen te zeggen dat je echt niet nu meteen hoeft te kiezen!

x

Wat is eigenlijk het verschil? en welke is dan de crush??

Je denkt gewoon dat je verliefd bent,maar je vind ze gewoon knap! Het heeft met je hormonen te maken,op uw leeftijd begin je jongens anders te bekijken dan gewoon een vriend,je weet nog niet wat verliefd zijn is. Leer ze beter kennen,wie weet begin je wel een relatie met één van hun. Toen ik in de puberteit zat dacht ik ook verliefd te zijn op meerdere jongens,maar dat was het dus niet. Véél succes!

Dit dus…

Wij kunnen toch niet ruiken wie voor jou het beste is? Dat moet je helemaal zelf gaan uitmaken. Zoals al eerder gezegd ben je inderdaad niet verliefd. Je voelt je gewoon aangetrokken tot die personen, wat volledig normaal is.
Leer ze wat beter kennen, ga iets doen met hen en dan zie je later vanzelf wel wie je het leukst vindt. En dan maar hopen dat hij jou ook leuk vindt.

First world problem.

Neem de laatste, want de jongens die je eerder leuk vond, vind je dus blijkbaar niet leuk genoeg, anders was je nooit verliefd geworden op die andere 2.

Meis, je bent niet verliefd.