verliefd op 2

heey , ik zit met een probleem :
er is dus een jongen A en hij is superverliefd op mij en ik op hem , we zijn bijna een koppel want hij zegt altijd dat hij me graag ziet en dat hij met mij wou en ik met hem , alleen had ik wat meer tijd nodig.
nu , er is ook een andere jongen (M) en iedere keer als ik met hem praat op msn enz dan krijg ik kriebels … we zijn soms nog aan het flirten enz maar dan voel mij telkens ook schuldig tegenover A
ik weet nu helemaal niet wat ik moet doen , kunnen jullie mij helpen?
alvast bedankt!
x3

iemand?

Follow your heart, ga ze niet gebruiken ofzo. Spreek met beide af (wel apart natuurlijk) en kijk wie je leuker vind en wie je echt alleen als vriend ziet. meer kan ik je eigenlijk niet helpen… veel succes
x

krijg je ook kriebels bij A?

bij A krijg ik niet echt kriebels maar gij is zooo lief dat ik hem soms zou willen knuffelen en kussen en hem nooit meer los te laten :s

ken je die tweede alleen van msn? want dan kan je ze toch allebei nemen? its not like theyll found out :grinning:

^ Nee dat is pas goed advies.

=/

ik heb een echt heel groot probleem!! ik ben op 5 jongns! Ik weet echt niet wat ik moet doen. mijn zus zegt dat het gwoon lust is, en geen liefde maar telkens als ik 1 van de 5 zie… gaat mijn buik kriebelen enzoo…\ ik dacht laatst: op … ben ik niet meer. Zegt ie wat tegen me… ik viel bijna flauw !! letterlijk!! gelukkig ging de bel en heeft hij het niet gemerkt.
Ik ben gewoon op 5 jongens! help wat moet ik doen! tiipss???

Lust? Je bent 12? :S
Ik denk dat je eigenlijk nog niet echt verliefd bent geweest, want als je echt verliefd ben zie je normaal gezien andere jongens niet staan

Je bent niet verliefd.
Je vindt die jongens gewoon leuk en geniet van de aandacht.
Als je VERLIEFD bent heb je oog voor één iemand.
Laat die jongens gewoon gaan