verliefd op 2 jongens

hej meiden

ik heb een probleem, ik heb al 2jaar en een paar maande een relatie.
Ik ben echt zot op mijn vriend , hij doet alles voor me en houd veel rekening met mij.
Maar ik ga veel om met een jonge van mijn school (vriendschappelijk) . Maar ik ben erachter gekomen dat hij iets voor me voelt, en dat is nu wederzijds… Hij weet niet dat ik een vriend heb en ik durf hem dat nu ook niet meer te zeggen…
wat moet ik doen :frowning_face:

Eh ik weet niet, maar ik kan niet geloven dat je echt VERLIEFD op 2 mensen kan zijn.
Ja, je moet het hem gewoon zeggen, je wilt hem toch geen valse hoop geven?

Ja ik wist ook niet dat dit ooit zou kunnen gebeuren anders had ik al eerder wat afstand genomen…
Ik wil het wel zeggen, maar ik durf niet en ik weet niet hoe
Ik wil hem ook niet verlieze , zeker niet als vriend

ja gewoon
‘ik heb het je nog niet verteld, maar ik heb al meer dan 2 jaar een vriend’
Heb je al tegen hem gezegd dat je hem leuk vind oid?

Nee, maar dat merkt hij wel denk ik…

Als je echt verliefd op die andere jongen zou zijn dan zou je niks meer voor je vriend voelen.
Laat die jongen achter je en ga met je vriend verder

Nou dan zeg je het nu en kap je het af.
Simple as that.
En je wilt hem niet verliezen, maar door hem voor de gek te houden behoudt je hem ook niet hoor

jullie hebben gelijk…

waarschijnlijk is die jongen die je nu leuk vind gewoon iets wat weer over gaat. ik zou afstand houden.
en het zou zo zonde zijn als je al 2 jaar een relatie met hem hebt en dat kapot zou laten gaan, terwijl je nog zo zot op hem bent…

Ik snap dat het moeilijk is hoor, heb ook in een soortgelijke situatie gezeten.
Maar ik weet dat het gewoon een ‘bevlieging’ was omdat een jongen zo lief voor me was etc en de spanning er vanaf was.
Ik ben ook tegen beiden jongens toen heel duidelijk en eerlijk geweest, daardoor kon ik ook makkelijk de knoop doorhakken en was het voor mezelf ook veel duidelijker!
Maar het is gewoon egoïstisch om de jongens aan een lijntje te houden.
Ik wens je heel veel succes en hoop dat hij het goed opneemt!

bedankt anneclara, Complicated en NaGeLSlaKLovAah69 !

Jullie hebben gelijk, hij is nu oprijs maar als hij terug is ga ik het hem gewoon zeggen, zoiets zeg ik niet graag via sms…

merci voor jullie hulp , had ik even nodig :wink:

“If you love two people at the same time, choose the second one. Because if you really loved the first one, you wouldn’t have fallen for the second.” Quote van Johnny Depp.
(Als je van twee mensen houdt op hetzelfde moment, kies voor de tweede. Want als je hield van de eerste, zou je niet zijn gevallen voor de tweede)

Ik vind dit nog steeds een hele goeie uitspraak, wat je er mee doet is aan jou :stuck_out_tongue:

^hier ben ik het mee eens

Maar 9 vd 10 keer wordt je op de 2e persoon niet verliefd maar krijg je die illusie door een downperiode in je relatie of aandacht of spanning

Hier moest ik ook gelijk aan denken ja.
Waar is het wel.

Als je echt van de eerste houd, dan zou je nooit van de tweede kunnen gaan houden.