Verliefd op 2 jongens.. HELP!

Hee allemaal,
Zoals jullie wss zien ben ik verliefd op 2 jongens… mn vriend en mn beste vriend. Ik ben echt helemaal desperate… heeft een van jullie advies voor mij? Hier ff een klein stukje over de situatie.

Ik heb een vriend, laten we hem ff Henk noemen. Ik heb ook een beste vriend, laten we hem ff Peter noemen.
Ik ben ooit al eens een keer vreemdgegaan. Henk had me een laatste kans gegeven… en ik hou heel veel van hem, maar ik denk dat hij me nu alleen maar heeft om de seks die we hebben… maar bij de gedachte dat ik hem kwijt zou raken breekt mn hart al… Dan heb je Peter… Peter is het tegenovergestelde van Henk… Peter begrijpt me alleen veel en veel beter dan Henk… en ik voel me zo meer op mn gemak bij Peter… Je zou dus denken dat ik juist voor Peter zou gaan… maar t probleem is dat ik meer een toekomst zie in Henks ogen dan in Peters ogen. Ik wil er graag met Peter over praten alleen ik weet niet hoe ik erover moet beginnen… Moet ik met Peter gaan praten? Zo ja hoe moet ik er dan mee beginnen… gewoon zeggen “Uhh… ik moet iets zeggen…” of misschien iets onopvallender mee beginnen? heeft iemand advies voor mij?

Groetjes Laura :kissing_heart:

“if you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn’t have fallen for the second.”

Je kan dan wel een toekomst hebben met Henk, als je bij die ongelukkig bent, dan is het nog steeds geen toekomst. Zo te zien voelde je je eerder al niet goed bij hem en je bent nu ook niet al te positief, dus ik zou gewoon gaan voor degene waar je je het beste bij voelt, in dit geval Peter.
En idd, als je echt graag bij Henk wou zijn, dan was je niet voor Peter gevallen.

ik vind dat je voor peter moet gaan. je moet hem gewoon vertellen hoe je je voelt hij is je beste vriend dus begrijpt je vast wel. begin gewoon een gesprek waarin je vraagt of hij een oogje op iemand heeft enzo. en dan ga je over op het onderwerp dat je gevoelens begint te krijgen voor iemand anders dan henk. succes x

Dankjewel allemaal! ik ga met Peter praten! heel erg bedankt voor jullie hulp :kissing_heart: