verliefd of niet

Hey meiden,
ik zit nu in de 1e en er is een jongen.
die me al vanaf het begin al opviel
tijdens de les kijkt ie naar me,
en als ik dan terug kijk dan,
kijk ik zelf snel weg maar dan blijft ie,
ff kijken en pas een beetje later
kijk hij zelf ook weg
als ik naar hem kijk en hij naar mij lijkt mijn hart tekeer te gaan ofzo
ik weet niet echt of ik nou verliefd ben ofniet
pff ik heb nooit echt gevoeld hoe het is om verliefd te zijn
iemand tips? :flushed: :flushed:

mijn tip
is
ietsje minder vaak enteren
is
irritant namelijk

Ja dat kan alleen jij zelf bepalen natuurlijk…
Maar als je echt verliefd bent dan weet je het vaak wel zeker…

Eeeh ze vraagt gewoon om een goede tip ga dan alsjeblieft niet zo kinderachtig reageren.
Mijn tip: ga een praatje met hem maken! Dat kan toch nooit kwaad… Je kunt dan misschien een keertje naar de bios ofzo gaan… En zo kun je er ik denk wel achterkomen of je echt op hem verliefd ben.

Ik kan ook niet goed beschrijven hoe je dat weet, je weet dat gewoon.
Je wordt gelukkig als je hem ziet, je doet moeite om hem te zien waar dan ook, je wilt bij hem zijn, je wilt met hem praten, je vindt hoe hij denkt interessant, hoe hij praat lief, hoe hij lacht fantastisch enzovoort.
Kortom: je vindt hem gewoon geweldig.
Zoiets kun je alleen zelf voelen:).

+Ik vind ‘hij kijkt naar mij’ niet echt direct een reden om te zeggen dat hij verliefd op je is. Ik kijk naar zo veel mensen, niet dat ik verliefd op die ben.

Wie zegt dat hij mij leuk vind? -__-

meiden , bedankkttt :flushed: :flushed:

Ik heb daardoor echt 5x het verhaal zitten lezen maar ik volg het nog niet. Of het ligt aan mij.

Maargoed je topic titel is wel duidelijk, en wat ik daarover te zeggen heb. Dat weet alleen jij. Wij kunnen het niet voor je bepalen en iedereen ervaart het ook wel weer anders. Ik heb ook geen idee hoe oud je bent?

Oke verkeerd begrepen. Dat jij naar iemand kijkt kan bv. betekenen dat je hem knap ofzo vind, maar dat kan ook best zonder verliefdheid. Sowieso vind ik dit een rare vraag om op een forum te stellen, want wij kunnen niet bepalen of je echt verliefd bent of niet.