Verliefd of niet??

Ik zit ergens al een tijdje mee. Ongeveer een jaar geleden had ik een vriendje. We hadden een half jaar. Ik was kei verliefd op hem, maar de verliefdheid ging steeds meer weg. Toen heb ik het dus uitgemaakt. Hij vatte het goed op maar was natuurlijk kei verdrietig. Maar we werden kei goede vrienden. Nu een half jaar later, kreeg hij een vriendin. Dat heeft hij gewoon eerlijk tegen me gezegd, dat vond ik wel fijn dat hij dat eerlijk zei maar toch deed het me pijn, op een of andere manier. Ik begon er wel aan te wennen aan het idee, maar ik was weer verliefd op hem. Nou is denk ik uit tussen hun omdat ze nooit naar elkaar kijken, Hij kijkt meer naar mij en hij nooit over haar praat enzoo. Maar ik ben eigelijk wel nog verliefd op hem, maar soms ben ik ook weer niet verliefd op hem. En nu weet ik dus echt niet meer wat ik moet doen. Of ik nou de kans moet pakken omdat hij nou single is. Weet iemand raad voor mij??
Alvast bedankt om dit verhaal te lezen… xx

Eerst en vooral zou ik maar eens zeker weten of het echt wel uit is, want de redenen die jij opnoemt lijken me niet echt betrouwbaar…

Je moet het ook niet nog eens met hem proberen als je hem soms graag ziet en soms weer niet, dat is niet eerlijk tegenover hem

Je moet je vooral goed afvragen of je hem mist, of gewoon het hebben van een relatie…

Mijn ex kreeg ook dat ‘verliefde’ gevoel toen ik iemand anders leuk begon te vinden, maar dat was meer omdat we gewoon een ‘verleden’ met elkaar hebben zeg maar… We hebben bijzondere dingen gedeeld, en voor hem was het een raar idee dat ik dat met iemand anders ging delen… Het is vertrouwd samen, maar dat betekent niet dat het weer zo moet worden, je bent niet voor niets uit elkaar gegaan…

Het is wel heel logisch, ik denk dat heel veel meiden dat ook wel hebben… Maar denk goed na voordat je eraan begint… Ga eerst weer eens gewoon als vrienden met elkaar om, kijk hoe dat loopt (veel/weinig ruzie, op 1 lijn, kriebels in je buik, etc…)

Okee dankjewel voor jullie reactiesxd