Verliefd of niet? #VERWARD

Heeyy! Ik heb een probleem😫 Ik weet dus niet zeker of ik verliefd ben of dat ik dat alleen maar denk… HELPPP!!! Dit is mijn verhaal:

Oké dus, ik ben single en was/ben op niemand verliefd. Plots stuurde er mij een jongen, die een jaar ouder is en erg populair op school, een bericht: ‘hay’. Hij had voordien ook al op mijn foto’s gereageerd etc. Ik vond het wel wat raar maar zocht er niets achter, 't was wel leuk dat hij mij stuurde eigenlijk. Ik vertelde dit dus aan mijn beste vriendinnen en zij dachten dat hij mij misschien wel zag zitten… Na een paar dagen stuurden we al met 5kusjes in onze chat. Ik praat blijkbaar veel over hem en elke keer wanneer ik hem zie begin ik spontaan te lachen. Mijn vriendinnnen denken dat ik verliefd op hem ben en willen iets fixen… Maar we spreken binnenkort af en ik weet echt niet wat te zeggen want ik heb geen idee of mijn gevoelens echt zijn, maar denk eerder van wel, maar of die wederzijds zijn is me nog niet bekend😔 Hij flirt wel vaak in de chat, stuurt mega lieve dingen enzo, en hij is degene die elke dag als eerste stuurt! Op school is die dan eerder verlegen precies tegenover mij…

MAAR: Zou ik stoppen met sturen zodat ik hem vergeetn en de eventuele afwijzing te vermijden, en dus niet gekwetst ga worden…?
OF: Stuur ik hem verder en hoop ik maar dat hij ook iets voor mij zal gaan voelen?

DANKU VOOR DE MENSEN DIE REAGEREN!!

Xjes,
Me x x x

Korte vraag:

Vind je de aandacht leuk of vind je HEM leuk ??

Even afgezien van de vraag van Soundsoldier (die je in overweging moet nemen): als je denkt dat je hem leuk vindt, blijf met 'm praten/appen en als je wéét dat je hem leuk vindt, vertel het hem. Mocht hij je afwijzen, is dat even pijnlijk maar als je hem echt leuk vindt zal vergeten ook niet zo makkelijk gaan, geloof me.

Ik heb zelf altijd de gedachte: Als ik een jongen niet leuk vind, ga ik ook niet met hem daten/afspreken.
Dit is natuurlijk helemaal persoonlijk.
Een best wel knappe jongen - uit mijn vriendengroep waar ik in de weekenden mee uit ga - was super lief, stuurde me de leukste berichten.
Maar ik vond de aandacht leuk. Niet de jongen. En ja, hij was heel knap.
Je moet jezelf soms de vraag stellen: Wat als de jongen nu een vriendin kreeg, zou ik dat erg vinden?

x x x

Dit is indd echt een vraag voor jezelf. Het is niet eerlijk om een jongen aan het lijntje te houden maar kijken waar het je brengt dat is geen misdaad. En over het kwetsen, in het begin zal dat indd pijn doen maar daar kom je wel over heen.
Maar het komt allemaal goed! suc6!