Verliefd of is hij niet verliefd?

Hey ! Ik ben verliefd op een jongen en dat weet hij ook, het verhaal samengevat ging zo: Ik stuurde via instagram direct of hij de volgende dag in de pauze bij de trappen zou staan zodat ik kon vertellen dat ik op hem was. Daarna kreeg ik een berixhtje terug waarin hij zei: Is goed maar dat je het even weet ik ben niet op je. Dat raakte mij wel. toen had ik terug geschreven dat ik wou vertellen dat ik hem leuk vond. Ik wist namelijk dat als ik het alsnog zou vertellen dat k door die blik in zn ogen in lachen zou uitbarsten. Dus de volgende ochtend keek hij mij met een zuur gezicht aan maarja. In die 2/3 weken zag ik hem veel naar mij kijken. 2 à 3 weken later was het kerstgala en ik stond een beetje te dansen en elke keer als ik zijn kant opstaarde zag ik dat hij naar mij keek met een verliefde blik in zijn ogen… ik keek naar hem want hij had een strak t shirtje aan, (daar kan je je ogen natuurlijk niet vanaf houden) later vroeg ik hem via insta direct of hij het kerstgala leuk vond. Hij antwoorde daarop heel hatelijk: Wat denk je zelf? Ik zei daarop ja want ik hoorde dat sommige het niet zo leuk vonden. Maar het probleem is ik ben op hem en ik dacht dat hij ook op mij was door dat staren steeds naar mij maar na die reactie weet ikhet echt niet meer. iemand tips of kan vertellen wat er is (want ik begrijp geen steek van jongens) doen ze dit altijd of is het gwn hatelijk bedoeld. Ps ja ik weet nu ook dat het vragen van instadirect dat k hem leuk vond laf ik vind het nu ook wel jammer dat ik het niet anders gedaan heb. Xxx

Ik denk niet dat hij je leuk vindt, want dat heeft hij je ook verteld. Ik zou het laten gaan :slightly_smiling_face:

Als hij zegt dat hij je niet leuk vind, dan vind hij je niet leuk. Simpel.

Nu het moeilijke: Move on.