verliefd of gewoon leuk?

Hoi, ik heb best wel een probleem. Sinds 4 maanden is de relatie van meer dan 1,5 jaar uit.
Echt verdrietig ben ik er niet over geweest misschien omdat het de laatste maanden als een einde heeft gevoeld.
Opzich krijg ik best wel aandacht van jongens en dat vind ik helemaal niet erg.
Maar een paar weken geleden kreeg ik weer contact met een jongen waarmee ik vroeger een beetje ging. Een leuke jongen, maar hij wil nu al veel serieuzer dan ik zelf zou willen. Heb zelfs al bij hem geslapen en zijn vrienden ontmoet. Maar ik twijfel of ik er wel echt klaar voor ben en weet niet hoe ik dat moet brengen.
Maar nog een groter probleem, ik heb vandaag met iemand afgesproken die ik niet echt ken, maar wel in de buurt woont en waar ik al een tijdje mee app/snap. Zelfs toen mijn ex nog een beetje in beeld was.
Nu heb ik die eerste jongen dus heel veel hoop gegeven, het is ook echt een leuke jongen, maar op een of andere manier hadden de jongen van vanavond en ik een echte klik. Net alsof we zo hoordden te zijn. We hebben niks gedaan maar ons totaal niet verveeld.
Ze hebben allebei interesse maar ik vind het lastig wat ik moet doen, want qua de persoon waar ik echt op zou vallen zou ik de jongen van vanavond kiezen, maar ik heb de ander dus al een beetje hoop gegeven maar daarbij waren er gewoon geen vlinders in ee buik gevoel.
Iemand tips???

Eerlijk zijn. Zeg dat je net uit een relatie komt en niet te snel wilt gaan.

Eerlijk zijn inderdaad, hij verdient ook iemand die 100% voor hem gaat…

Een eye-opener dit topic, ik zit in een soort gelijke situatie.

Maar als ik dit zo lees zou ik inderdaad eerlijk zijn tegen de eerste jongen en zeggen dat je net uit een relatie komt en het rustig aan wilt doen. (Wel duidelijk trouwens, ik heb dit dus ook gedaan maar we appen nu nog steeds en het is nogal verwarrend…) :cold_sweat:

Precies die! Ik heb de jongen laten weten dat ik het te snel vind gaan, hij zei dat hij het snapte, maar nu krijg ik weer appjes met hartjes en kusjes. Erg verwarrend :frowning_face: