Verliefd na een kus

Een paar weken geleden ben ik met 2 van mijn vriendinnen naar een fuif geweest. Tegen het einde van de fuif stonden we bij de jongens van een jaar ouder van onze school te praten. Op een bepaald moment kwam de broer van de jongen waar ik lang geleden een crush op had op me af gestormd en zei: komt gij es hier schatteke
En voor ik het weet kuste hij mij en omdat we beiden toch wat ophadden ging het al snel over op tongen. Toen we uiteindelijk wegtrokken riepen zijn vrienden en mijn vriendinnen dat we door moesten dus liepen we hand in hand naar buiten waar hij me nog een laatste keer kustte voor we allemaal een andere kant uitgingen. De ochtend erna kreeg ik ineens een bericht dat de avond ervoor een misverstand was geweest en de vraag of we het niet heel de school wouden rondvertellen. Op school was alles natuurlijk supergenant tussen ons twee want natuurlijk kwam ik hem sinds die fuif iedere moment van de dag tegen. Na een week vernam ik dat zijn broer wist wat er gebeurd was en kwamen er erg veel van zijn vrienden naar me toe om te vragen wat ik ervan vond. Ondertussen weet bijna heel de school wat er is gebeurd. Sinds een week begint hij heem raar te doen en kijkt hij me recht in de ogen als ik hem zie. Ik begin stilaan verliefd te worden op hem en kan alleen maar aan die avond en die kus denken. Ik ben goed bevriend met een van zijn beste vrienden die mij vertelde dat hij echt heel verlegen was als mensen over die kus vroegen. Ik weet echt niet wat hij nu precies wil en wat ik moet doen help me asjeblieft??

Hij zegt zelf dat het een misverstand is geweest. Heel jammer… Maar ik zou dus niets doen en het vanuit hem laten komen.